DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 1 (46) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13342
Title: Психологічні механізми та умови розвитку мотивації учіння молодших школярів
Authors: Кормишев, Микола Володимирович
Keywords: мотивація навчання
механізми розвитку мотивації
умови розвитку навчальної мотивації
learning motivation
psychological mechanisms
conditions of motivation development
мотивация учения
механизмы развития мотивации
условия развития учебной мотивации
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Кормишев М. В. Психологічні механізми та умови розвитку мотивації учіння молодших школярів / М. В. Кормишев // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 178-183
Abstract: У статті проаналізовано наукові дослідження зарубіжних і вітчизняних психологів з проблем умов і механізмів розвитку мотивації навчання особистості. Мотивація навчання є одним з визначальних чинників ефективності навчального процесу. Дослідження механізмів розвитку сфери мотивації навчання молодших школярів представляє окрему галузь наукових пошуків і є особливо актуальним. Здійснений теоретичний аналіз концепцій і підходів до вивчення феномену розвитку мотивації навчання представляє її сутність, закономірності та механізми формування залежно від внутрішніх і зовнішніх умов розвитку та виховання дитини, що в цілому зробило можливим визначення та обґрунтування основних концептуальних положень дослідження.
The problem of pupil’s learning motivation and its activation has not lost topicality both in our home and foreign psychology. Psychologists emphasize that solving this problem is one of the most complicated objectives of present-day psychology. So, it is necessary to research basic theoretical and methodological principles of a pupil’s motivation appearance and its development. The psychologists point out that appearance of pupils’ need for learning activities is connected with the development of imagination and symbolic function in the playing activities. Their actual existence generates the necessity of knowledge content and competence of theoretical character. Organization of primary learning in the form of learning activity favors assimilation of theoretical knowledge and competence which form a primary pupil’s foundations of theoretical thinking and the need for this activity.
В статье проанализированы научные исследования зарубежных и отечественных психологов по проблемам условий и механизмов развития мотивации учения личности. Мотивация учения является одним из определяющих факторов эффективности учебного процесса. Исследование механизмов развития сферы мотивации учения младших школьников представляет отдельную отрасль научных поисков и является особенно актуальным. Осуществленный теоретический анализ концепций и подходов к изучению феномена развития мотивации учения представляет ее сущность, закономерности и механизмы формирования в зависимости от внутренних и внешних условий развития и воспитания ребенка, что в целом сделало возможным определение и обоснование основных концептуальных положений исследования.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13342
Appears in Collections:Випуск 1 (46)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kormyshev.pdf318.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.