Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психологічні механізми та умови розвитку мотивації учіння молодших школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кормишев, Микола Володимирович
dc.date.accessioned 2017-04-11T07:57:52Z
dc.date.available 2017-04-11T07:57:52Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Кормишев М. В. Психологічні механізми та умови розвитку мотивації учіння молодших школярів / М. В. Кормишев // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 178-183 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13342
dc.description.abstract У статті проаналізовано наукові дослідження зарубіжних і вітчизняних психологів з проблем умов і механізмів розвитку мотивації навчання особистості. Мотивація навчання є одним з визначальних чинників ефективності навчального процесу. Дослідження механізмів розвитку сфери мотивації навчання молодших школярів представляє окрему галузь наукових пошуків і є особливо актуальним. Здійснений теоретичний аналіз концепцій і підходів до вивчення феномену розвитку мотивації навчання представляє її сутність, закономірності та механізми формування залежно від внутрішніх і зовнішніх умов розвитку та виховання дитини, що в цілому зробило можливим визначення та обґрунтування основних концептуальних положень дослідження. ua
dc.description.abstract The problem of pupil’s learning motivation and its activation has not lost topicality both in our home and foreign psychology. Psychologists emphasize that solving this problem is one of the most complicated objectives of present-day psychology. So, it is necessary to research basic theoretical and methodological principles of a pupil’s motivation appearance and its development. The psychologists point out that appearance of pupils’ need for learning activities is connected with the development of imagination and symbolic function in the playing activities. Their actual existence generates the necessity of knowledge content and competence of theoretical character. Organization of primary learning in the form of learning activity favors assimilation of theoretical knowledge and competence which form a primary pupil’s foundations of theoretical thinking and the need for this activity. ua
dc.description.abstract В статье проанализированы научные исследования зарубежных и отечественных психологов по проблемам условий и механизмов развития мотивации учения личности. Мотивация учения является одним из определяющих факторов эффективности учебного процесса. Исследование механизмов развития сферы мотивации учения младших школьников представляет отдельную отрасль научных поисков и является особенно актуальным. Осуществленный теоретический анализ концепций и подходов к изучению феномена развития мотивации учения представляет ее сущность, закономерности и механизмы формирования в зависимости от внутренних и внешних условий развития и воспитания ребенка, что в целом сделало возможным определение и обоснование основных концептуальных положений исследования. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мотивація навчання ua
dc.subject механізми розвитку мотивації ua
dc.subject умови розвитку навчальної мотивації ua
dc.subject learning motivation ua
dc.subject psychological mechanisms ua
dc.subject conditions of motivation development ua
dc.subject мотивация учения ua
dc.subject механизмы развития мотивации ua
dc.subject условия развития учебной мотивации ua
dc.subject.classification 37.015.3:005.32 ua
dc.title Психологічні механізми та умови розвитку мотивації учіння молодших школярів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу