DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Інженерно-педагогічний факультет » Наукові праці Інженерно-педагогічного факультету »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13327
Title: Оцінювання навчальних досягнень студентів як педагогічна проблема
Other Titles: Оценивание учебных достижений студентов как педагогическая проблема
The article is dedicated to set-up of assessment system of student progress as integral part of quality
Authors: Титова, Наталія Михайлівна
Keywords: оцінювання
навчальні досягнення
креслення
оценивание
учебные достижения
черчение
assessment
academic achievement
drawing
Issue Date: 27-May-2010
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Титова Н. М. Оцінювання навчальних досягнень студентів як педагогічна проблема / Н. М. Титова // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії і перспективи : збірник наукових праць / за ред. В. П. Сергієнка. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2010. – Вип. 23. – С. 324-330
Series/Report no.: Серія №5. педагогічні науки: реалії та перспективи;Випуск 23
Abstract: В статті досліджуються проблеми процесу оцінювання навчальних досягнень студентів та характеризується шляхи розвитку системи оцінювання навчальних досягнень з креслення майбутніх вчителів трудового навчання.
В статье исследуются проблемные стороны процесса оценивания учебных достижений студентов.
It highlights benefits and drawbacks of the traditional assessment system and main stages concerning introduction of a credit and module system of training process management at higher educational institutions.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13327
Appears in Collections:Наукові праці Інженерно-педагогічного факультету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
YaK_PEDAGOGIChNA_PROBLEMA.pdfTytova N. 2010, nauk chasopys n23200.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.