DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Інженерно-педагогічний факультет » Наукові праці Інженерно-педагогічного факультету »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13319
Title: Теоретичні аспекти оцінювання навчальних досягнень майбутніх учителів технологій
Other Titles: Теоретические аспекты оценивания учебных достижений будущих учителей технологий
Theoretical aspects of evaluation of educational achievemets for future teachers of technology
Authors: Титова, Наталія Михайлівна
Keywords: оцінювання
навчальні досягнення
майбутні вчителі технологій
будующие учителя технологий
оценивание
учебные достижения
evaluation
educational achievements
future teachers of technology
Issue Date: 30-Jun-2012
Publisher: вид-во Слов'янського державного педагогічного університету
Citation: Титова Н. М. Теоретичні аспекти оцінювання навчальних досягнень майбутніх учителів технологій/ Н. М. Титова // Проблеми трудової і професійної підготовки : наук.-метод. зб. – В 3 т. - [кол. авт.; відповід. редактор і укладач В.В.Стешенко]. – Слов’янськ : СПДУ, 2012. – Вип. 17. – Т.3. – C. 142-149
Series/Report no.: Випуск 17;
Abstract: У статті розглянуто проблему оцінювання навчальних досягнень студентів, зокрема представлена спроба запровадити комп’ютерні технології у професійну підготовку майбутніх учителів технологій
В статье рассматривается проблема оценивания учебных достижений студентов, в частности представлена попытка применить компьютерные технологии в процессе профессиональной подготовки будущих учителей технологий
The article is devoted the problem of evaluating students' academic achievements, in particular is an attempt to use computer technology in the training of future teachers of technology
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13319
Appears in Collections:Наукові праці Інженерно-педагогічного факультету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Problemy trudovoi ta rofesi'noi pidgotovky.pdf3.75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.