Короткий опис(реферат):
Київ
В статті проаналізовано особливості розвитку волі студентів І-ІІ курсів як професійно значущих якостей майбутнього фахівця соціальної сфери. В якості головних методик дослідження рівня вольового розвитку ми обрали: тест-опитувальник А.В. Звєркова та Е.В. Ейдмана та тест-опитувальник, на основі шкали локусу контролю Дж. Роттера.
Суть розробки, основні результати:
1. Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції [“Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери”], (7 листопада 2011 р.). – Хмельницький: ХІСТ Університету «Україна», 2011. – 327 с.
2. Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери: тези доповідей Міжнародної науково-практичної конференції [“Актуальні проблеми підготовки фахівців соціальної сфери”], (15 листопада 2012 р.). – Хмельницький: ХІСТ Університету «Україна», 2012. – 300 с.
3. Дьоміна Г.А. Розвиток особистісної зрілості старшокласників щодо подружнього життя: дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07. / Дьоміна Ганна Анатоліївна. – Київ, 2008. – 310 с.
4. Муздыбаев К. Психология ответственности / Муздыбаев К. – Л.: Наука, 1983. – 240 с.
5. Пасниченко А.Э. Оценка индивидуально-возрастных особенностей развития волевых качеств личности: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19.00.01 “Общая психология, психология личности, история психологии” / А.Э. Пасниченко. – Черновцы, 1995. – 20 с.
6. Патинок О.П. Психологічні особливості відповідальності як професійно значущої якості майбутнього соціального працівника / Патинок О.П. // Актуальні проблеми психології: Зб. Наук. Праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. – Житомир, 2013. – С. 200-208.
7. Пашукова Т.І., Допіра А.І., Дьяконов Г.В. Практикум із загальної психології / Пашукова Т.І., Допіра А.І., Дьяконов Г.В.. – К.: Т-во “Знання”, 2000. – 204 с.