Короткий опис(реферат):
У статті розкриваються значення і особливості емпатії як одного з елементів особистісної зрілості старшокласників щодо подружнього життя. На основі результатів модифікованого тесту-опитувальника емпатичних тенденцій, що був розроблений А. Мехрабіеном і Н. Епштейн описується рівень емпатії старшокласників шкіл Криму.
Суть розробки, основні результати:
1. Василишина Т.В. Емпатія як фактор ефективності педагогічного спілкування: Автореф.дис...канд.психол.наук: 19.00.07 / Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - К., 2000. - 20 с.
2. Гаврилова Т.П. Понятие эмпатии в зарубежной психологии (исторический обзор и современное состояние проблемы) // Вопросы психологии. - 1975. - №2. - С. 147-158.
3. Кон И.С. Открытие “Я”. - М.: Политиздат, 1978. - 368 с.
4. Пашукова Т.І., Допіра А..І, Дьяконов Г.В. Практикум із загальної психології / За ред. Т.І.Пашукової. - К.: Т-во “Знання”, КОО, 2000. - 204 с.