DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 2 (47) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13207
Title: Оптимізація розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів
Authors: Цибуляк, Н. Ю.
Keywords: психолого-педагогічні умови
розвиток
професійні якості
вихователі
психолого-педагогические условия
развитие
профессиональные качества
воспитатели
psychological and pedagogical conditions
development
professional quality educators
Issue Date: 2015
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Цибуляк Н. Ю. Оптимізація розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Ю. Цибуляк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 2 (47). - С. 61-68
Abstract: У роботі розкрито суть і значення спостережливості як професійно важливої якості майбутніх вихователів дошкільних освітніх установ. Визначено та обґрунтовано компоненти, критерії та показники розвитку досліджуваної якості. Визначено психолого-педагогічні умови розвитку спостережливості як професійно важливої якості майбутніх вихователів. Проаналізовано результати апробації психолого-педагогічної програми оптимізації розвитку спостережливості майбутніх вихователів, яка являє собою цілісну систему роботи зі студентами та викладачами. Її структурну та змістовну цілісність забезпечував комплекс заходів. Доведено, що впровадження психолого-педагогічної програми сприяє позитивній динаміці розвитку спостережливості студентів - майбутніх вихователів.
В работе раскрыта суть и значение наблюдательности как профессионально важного качества будущих воспитателей дошкольных образовательных учреждений. Определены и обоснованы компоненты, критерии и показатели развития исследуемого качества. Определены психолого-педагогические условия развития наблюдательности как профессионально важного качества будущих воспитателей. Проанализированы результаты апробации психолого-педагогической программы оптимизации развития наблюдательности будущих воспитателей, которая представляет собой целостную систему работы со студентами и преподавателями. Ее структурную и содержательную целостность обеспечивал комплекс мероприятий. Доказано, что внедрение психолого-педагогической программы способствует положительной динамике развития наблюдательности студентов – будущих воспитателей.
The article concerns content of the notion “observation” as a professionally important quality of future educators of preschool educational establishments has been deepened; components (motivational- purpose, cognitive, operational), criteria (inducements and purposes of manifestation the observation, sophistication of cognitive process, formation of action methods) of the development of research quality have been defined; favorable conditions of its development have been defined. The program of the development of observation of future educators of preschool educational establishments has been grounded. This program has been represents an integrated system of work with students and teachers. Its structural integrity and meaningful complex of measures provided. The effectiveness of the program of development of research quality has been presented and proved.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13207
Appears in Collections:Випуск 2 (47)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsybulyak.pdf339.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.