Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Оптимізація розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цибуляк, Н. Ю.
dc.date.accessioned 2017-04-05T10:59:16Z
dc.date.available 2017-04-05T10:59:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Цибуляк Н. Ю. Оптимізація розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Ю. Цибуляк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 2 (47). - С. 61-68 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13207
dc.description.abstract У роботі розкрито суть і значення спостережливості як професійно важливої якості майбутніх вихователів дошкільних освітніх установ. Визначено та обґрунтовано компоненти, критерії та показники розвитку досліджуваної якості. Визначено психолого-педагогічні умови розвитку спостережливості як професійно важливої якості майбутніх вихователів. Проаналізовано результати апробації психолого-педагогічної програми оптимізації розвитку спостережливості майбутніх вихователів, яка являє собою цілісну систему роботи зі студентами та викладачами. Її структурну та змістовну цілісність забезпечував комплекс заходів. Доведено, що впровадження психолого-педагогічної програми сприяє позитивній динаміці розвитку спостережливості студентів - майбутніх вихователів. ua
dc.description.abstract В работе раскрыта суть и значение наблюдательности как профессионально важного качества будущих воспитателей дошкольных образовательных учреждений. Определены и обоснованы компоненты, критерии и показатели развития исследуемого качества. Определены психолого-педагогические условия развития наблюдательности как профессионально важного качества будущих воспитателей. Проанализированы результаты апробации психолого-педагогической программы оптимизации развития наблюдательности будущих воспитателей, которая представляет собой целостную систему работы со студентами и преподавателями. Ее структурную и содержательную целостность обеспечивал комплекс мероприятий. Доказано, что внедрение психолого-педагогической программы способствует положительной динамике развития наблюдательности студентов – будущих воспитателей. ua
dc.description.abstract The article concerns content of the notion “observation” as a professionally important quality of future educators of preschool educational establishments has been deepened; components (motivational- purpose, cognitive, operational), criteria (inducements and purposes of manifestation the observation, sophistication of cognitive process, formation of action methods) of the development of research quality have been defined; favorable conditions of its development have been defined. The program of the development of observation of future educators of preschool educational establishments has been grounded. This program has been represents an integrated system of work with students and teachers. Its structural integrity and meaningful complex of measures provided. The effectiveness of the program of development of research quality has been presented and proved. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject психолого-педагогічні умови ua
dc.subject розвиток ua
dc.subject професійні якості ua
dc.subject вихователі ua
dc.subject психолого-педагогические условия ua
dc.subject развитие ua
dc.subject профессиональные качества ua
dc.subject воспитатели ua
dc.subject psychological and pedagogical conditions ua
dc.subject development ua
dc.subject professional quality educators ua
dc.subject.classification 159.9.072.7 : 372.3 (043.5) ua
dc.title Оптимізація розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу