DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 12. Психологічні науки » Випуск 1 (46) »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13200
Title: Теоретичний аналіз специфіки становлення мотивації учіння майбутніх вчителів іноземної мови
Authors: Волосожар, Ольга Олександрівна
Keywords: мотивація
мотив
іноземна мова
чинники
фактори
студент
майбутні викладачі
психологія
motivation
motive
foreign language
factors
student
future teachers
psychology
мотивация
мотив
иностранный язык
факторы
студент
будущие преподаватели
психология
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Волосожар О. О. Теоретичний аналіз специфіки становлення мотивації учіння майбутніх вчителів іноземної мови / О. О. Волосожар // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015. - Серія 12 : Психологічні науки, Вип. 1 (46). - С. 67-72
Abstract: У статті автором проаналізовано феномен поняття «мотивація учіння», дослідження вчених у рамках означеної проблеми, описано основні види мотивації учіння, вивчено чинники та умови, сприятливі для формування мотивації в процесі учіння майбутніх вчителів іноземної мови, значущість іноземної мови в житті особистості, досліджено психологічні аспекти самостійного вивчення іноземної мови.
In the article the author analyzed phenomenon of the concept of "learning motivation", researches of scientists within the abovementioned problem described the main types of learning motivation, studied factors and conditions favorable for the formation of motivation in the process of learning of future foreign language teachers, the importance of foreign language in life of the person, investigated independent aspect of learning a foreign language.
В статье автором проанализировано феномен понятия «мотивация учения», исследования ученых в рамках этой проблемы, описаны основные виды мотивации учения, изучено факторы и условия, благоприятствующие формированию мотивации в процессе учения будущих учителей иностранного языка, значимость иностранного языка в жизни личности, исследованы психологические аспекты самостоятельного изучения иностранного языка.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13200
Appears in Collections:Випуск 1 (46)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volosozhar.pdf317.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.