Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Розвиток емоційної стійкості майбутнього практичного психолога

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дьоміна, Ганна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2017-04-05T09:24:41Z
dc.date.available 2017-04-05T09:24:41Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Дьоміна Г. А. Розвиток емоційної стійкості майбутнього практичного психолога / Г. А. Дьоміна // Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка. – К.: ДП “Інформаційно-аналітичне агентство”, 2013. – Том Х : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. – Вип. 25. – С. 120-129. ua
dc.identifier.issn 2072-4772
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/13193
dc.description 1. Бучек Л.І. Про дослідження емоційної зрілості студентів педвузу / Л.І. Бучек // Шляхи вдосконалення професійно-педагогічної підготовки вчителя в умовах перебудови вищої і середньої школи. – Ч.1. – Ніжин, 1990. - С.87-88. 2. Дьоміна Ганна Анатоліївна. Розвиток особистісної зрілості старшокласників щодо подружнього життя: дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07. / Дьоміна Ганна Анатоліївна. – Київ, 2008. - 310 с. 3. Кириленко Т.С. Психологія: емоційна сфера особістості: Навч. посібник / Кириленко Т.С. - К.: Либідь, 2007. - 256 с. 4. Основи практичної психології / [Панокс В.Г., Титаренко Т.М., Чепелєва Н.В. та ін.]. – К. : Либідь, 1999. - 536 с. – (Навчальне видання). 5. Пов’якель Н.І. Саморегуляція професійного мислення в системі фахової підготовки практичних психологів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. психол. наук : спец. 19.00.07 “Педагогічна та вікова психологія” / Н. І. Пов’якель. – Київ, 2004. - 40 с. 6. Рева О.М. Формування емоційної стійкості у ранньому юнацькому віці : автореф. дис. на здобуття наук, ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07 “Педагогічна та вікова психологія” / О.М. Рева. - Київ, 2005. - 23 с. 7. Семиченко В.А. Психологiя особистості / Семиченко В.А. – К.: Видавець Ешке О.М., 2001. - 427 с. ua
dc.description.abstract У статті розкриваються особливості емоційної стійкості студентів молодших курсів (спеціалізація практична психологія) як однієї з головних професійних якостей практичного психолога. За допомогою методики багатофакторного дослідження особистості Р. Кеттелла і опитувальника Ю.З. Гільбуха ми визначили, що високий рівень емоційної стійкості серед студентів зустрічається дуже рідко, найбільш поширеним є середній і низький рівень емоційної стійкості. ua
dc.description.abstract The article describes the features of emotional stability undergraduates (specialization practical psychology) as one of the main competencies of the practical psychologist. Using multivariate methods for studying personality and R. Cattell questionnaire Yu.Z. Gilbuh we have determined that a high level of emotional resilience among students is very rare, is the most common medium and low level of emotional stability ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher ДП “Інформаційно-аналітичне агентство” ua
dc.relation.ispartofseries Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія;
dc.subject емоційна стійкість ua
dc.subject рівні розвитку емоційної стійкості ua
dc.subject практичний психолог ua
dc.subject emotional stability and levels of development of future clinical psychologists ua
dc.subject.classification 159.923 ua
dc.title Розвиток емоційної стійкості майбутнього практичного психолога ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу