Висвітлено проблему оптимізації методичної підготовки майбутніх учителів музики у відповідності до сучасних вимог мистецько-педагогічної освіти, що виявляється в посиленні принципових засад музичного навчання у ВНЗ на основі системності, інтегративності, детермінованості, емерджентності, взаємодії університету і школи. Проаналізовано суперечності, що склалися в теорії та методиці фахової підготовки майбутніх педагогів-музикантів, розглянуто фактори впливу на ефективність їх виробничо-методичної діяльності, окреслено можливості удосконалення організаційно-змістового та методичного забезпечення продуктивно-практичної взаємодії учасників педагогічного процесу.
Освещена проблема оптимизации методической подготовки будущих учителей музыки в соответствии с современными требованиями художественно-педагогического образования, которые выявляются в усилении принципиальных основ музыкального обучения в ВУЗе на основе системности, интегративности, детерминизма, эмерджентности, взаимодейстия университета и школы. Проанализированы противоречия, сложившиеся в теории и методике специальной подготовки будущих педагогов-музыкантов, рассмотрены факторы еффективности их производственно-методической деятельности, предложены ориентиры усовершенствования организационно-содержательного и методического обеспечения продуктивно-практического взаимодействия участников педагогического процесса в высшей школе.
The article reveals the problem in optimization methodical preparating future Music teachers on the basis: systematic principles of integrity, determinism, the emergence, the interaction the University and schools. The author analyzes the contradictions in the theory and methodology in special training future Music teachers, studies the factors which promise more effective their methodological work, proposes guidelines to improve the organizational and methodological support of meaningful and practical interaction participants in pedagogical process higher education.