DSpace at library NPU Dragomanova » Філософія освіти » 2010 рік »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12708
Title: Рецензія на навчальний посібник професора В.С. Пазенка «Філософія»
Authors: Кримський, Cергій
Keywords: філософія
істина
посібник
философия
истина
пособие
philosophy
truth
manual
Issue Date: 2010
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Кримський, Cергій. Рецензія на навчальний посібник професора В.С. Пазенка «Філософія» / С. Кримський // Філософія освіти: наук. часопис. – 2010. – № 1-2(9). – С. 318
Abstract: Автор послідовно розгортає панораму сучасної філософії як простору проблематизованого знання, тобто з запитального погляду, а не викладу остаточних істин. Щоправда в посібнику розглядаються не усі проблемні розділи філософії. За межами детального висвітлення залишаються проблеми естетики, логіки, філософії науки, філософії історії. Але загалом посібник В.С. Пазенка демонструє сучасний стиль філософського мислення. Він, безумовно, стане корисною підставою для розв’язання багатьох питань викладання філософії.
Автор последовательно разворачивает панораму современной философии как пространства проблематизованого знания, то есть с вопросительного взгляда, а не изложения окончательных истин. Правда в пособии рассматриваются не все проблемные разделы философии. За пределами детального освещения остаются проблемы эстетики, логики, философии науки, философии истории. Но в целом пособие В.С. Пазенко демонстрирует современный стиль философского мышления. Он, безусловно, станет полезной основанием для решения многих вопросов преподавания философии.
The author gradually unfolds the panorama of modern philosophy as the space problem`s knowledge, that of inquiring glance, not presentation definitive truths. The manual does not address all the problem forums philosophy. Beyond the detailed coverage remains a problem of aesthetics, logic, philosophy of science, history of philosophy. But in general manual VS Pazenko demonstrates the modern style of philosophical thinking. It will certainly be a useful basis for many issues of teaching philosophy.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12708
Appears in Collections:2010 рік

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Krymsky.pdf46.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.