DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Інженерно-педагогічний факультет » Наукові праці Інженерно-педагогічного факультету »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12475
Title: Формування професійної відповідальності майбутніх учителів технологій
Authors: Корець, Микола Савич
Keywords: професійна підготовка
професійна відповідальність
вчитель технологій
professional preparation
professional responsibility
teacher of technologies
профессиональная подготовка
профессиональная ответственность
учитель технологий
Issue Date: 2009
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Корець, Микола Савич. Формування професійної відповідальності майбутніх учителів технологій / М. С. Корець // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5, Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 19. - С. 150-153
Abstract: В статті аналізується проблема формування професійної відповідальності майбутніх учителів технологій, на підставі чого розроблена відповідна модель, яка спрямована на оптимізацію їх професійного становлення.
The problem of forming of professional responsibility of future teachers of technologies is analysed in the article, what the proper model which tseleustremlenna on optimization of their professional becoming is developed on the basis of.
В статье анализируется проблема формирования профессиональной ответственности будущих учителей технологий, на основании чего разработана соответствующая модель, которая целеустремленна на оптимизацию их профессионального становления.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12475
Appears in Collections:Наукові праці Інженерно-педагогічного факультету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Korets.pdf219.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.