DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 16 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12271
Title: Підходи до розуміння проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти
Authors: Афузова, Г.В.
Keywords: шкільна дезадаптація
дитина
інтеграція
школьная дезадаптация
ребенок
интеграция
school disadaptation
child
integration
Issue Date: 2010
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Афузова Г.В. Підходи до розуміння проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти / Г.В. Афузова // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Зб. наукових праць. - К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. - № 16. – С. 247-249
Abstract: У статті подано пояснення проблеми шкільної дезадаптації в умовах інклюзивної освіти як складного медико-біологічного, соціально-середовищного та психолого-педагогічного явища.
В статье представлены объяснения проблемы школьной дезадаптации в условиях инклюзивного образования как сложного медико-биологического, социально-средового и психолого-педагогического явления.
In the article explanation of problem of school disadaptation is given in the conditions of inkluziv education as difficult medical-biological, social-environment and the psychological- pedagogical phenomenon.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12271
Appears in Collections:Випуск 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Afuzova.pdf374.23 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.