У статті розглядається актуальна проблема сучасної логопедії – комунікативно-мовленнєвий
розвиток у дітей дошкільного віку з фонетико-фонематичними вадами мовлення в умовах білінгвізму. Висвітлені особливості розвитку комунікативно-мовленнєвих умінь, стан сформованості та наявний рівень розвитку.
В статье рассматривается актуальная проблема современной логопедии – коммуникативно-
речевое развитие у детей дошкольного возраста c фонетико-фонематическими изъянами речи в условиях билингвизма. Осветлены особенности развития коммуникативно - речевых умений, сформированность и присутствующий уровень развития.
In the article the issue of the day of modern speech therapy is examined is communicative-vocal development for the children of preschool age with phonetic phonemic escalation of speech in the conditions of bilinguism. The features of development of communicative - vocal abilities, formed and present level of development, are defecating.