DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 16 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12114
Title: До проблеми забезпечення особистісного підходу в процесі виховання та навчання дітей з вадами слуху
Authors: Гроза, Е.П.
Keywords: глухі
слабочуючі
особистість
сурдопедагогіка та сурдопедагог
лухие
слабослышащие
личность
сурдопедагогика и сурдопедагог
deaf
hard of hearing
surdopedagogy and surdopedagogue
Issue Date: 2010
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Гроза Е.П. До проблеми забезпечення особистісного підходу в процесі виховання та навчання дітей з вадами слуху / Е.П. Гроза // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Зб. наукових праць. - К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. - № 16. – С. 32-35
Abstract: Стаття присвячена проблемі особистісного підходу до реалізації сучасних завдань організації корекційно- виховної роботи у школі для дітей з вадами слуху. Автор торкається кількох аспектів проблеми, які, на його думку, є досить актуальними: стану вивчення та висвітлення її в сурдопедагогічній літературі, а також ряду вимог до забезпечення сурдопедагогами особистісного підходу в процесі здійснення навчання та виховання такої категорії дітей.
Статья посвящена проблеме личностного подхода к реализации современных задач организации коррекционно- воспитательной работы в школе для детей с недостатками слуха. Автор затрагивает несколько аспектов проблемы, которые, по его мнению, являются весьма актуальными: состояния изучения и освещения ее в сурдопедагогической литературе, а также ряда требований к обеспечению сурдопедагогами личностного подхода в процессе осуществления обучения и воспитания такой категории детей.
The article deals with the problem of personal approach to the implementation of the tasks of modern korektsiyno- educational work in schools for children with hearing impairments. The author touches several aspects of the problem, which it think is very relevant: state examination and its coverage in surdopedahohichniy literature, as well as a number of requirements surdopedahohamy to ensure the personal approach in the implementation of such training and education category of children.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12114
Appears in Collections:Випуск 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hrozа.pdf350.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.