DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 16 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12112
Title: Пізнавальні завдання як засіб формування читацького інтересу в молодших школярів із ЗПР та дислексію
Authors: Голуб, Н.М.
Keywords: затримка психічного розвитку
дислексія
пізнавальні завдання
задержка психического развития
дислексия
познавательные задания
mental retardation
dyslexia
cognitive tasks
Issue Date: 2010
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Голуб Н.М. Пізнавальні завдання як засіб формування читацького інтересу в молодших школярів із ЗПР та дислексію / Н.М. Голуб // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Зб. наукових праць. - К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. - № 16. – С. 22-24
Abstract: У статті розглядаються труднощі формування та характерні помилки змістовного боку читання у молодших школярів із затримкою психічного розвитку та дислексією, пропонуються пізнавальні завдання, що підвищують інтерес до процесу читання у дітей зазначеної категорії.
В статье рассматриваются трудности фор мирования и характерные ошибки смысловой стороны чтения у младших школьников с задержкой психического развития и дислексией, предлагаются познавательные задания, способствующие повышению интереса к процессу чтения у детей указанной категории.
The article examines difficulties and typical mistakes of forming semantic side of reading among primary school children with mental retardation and dyslexia. The article also offers some cognitive tasks that would contribute to increase interest in the process of reading among children of this category.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12112
Appears in Collections:Випуск 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Holub.pdf340.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.