У статті представлені результати дослідження стану сформованості комунікативних умінь, визначено рівні сформованості комунікативних умінь у розумово відсталих учнів 7-9 класів. Встановлена залежність сформованості комунікативних умінь розумово відсталих учнів від рівня оволодіння граматичними
знаннями, зокрема з граматичної теми «Прикметник», та стану розвитку мовленнєвих умінь.
В статье представлены результаты исследования состояния сформированности коммуникативных умений, определены уровни сформированности коммуникативных умений у умственно отсталых учащихся 7-9 классов. Установлена зависимость сформированности коммуникативных умений умственно отсталых учащихся от уровня овладения грамматическими знаниями, в том числе с грамматической темы «Прилагательное», и состояния развития речевых умений.
The results of study of formation of communicative skills,
defined levels of communicative skills of mentally retarded students grades 7-9. Installed dependence of formation of communicative skills of mentally retarded students mastery of grammar knowledge, including grammatical theme "Adjective" and the state of development of language skills.