DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 16 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12108
Title: Особливості театралізованої діяльності у дітей старшого дошкільного віку із заїканням
Authors: Бегас, Л.Д.
Keywords: діти старшого дошкільного віку
корекційно-реабілітаційна робота, корекційно-реабілітаційна робота
заїкання
дети старшего дошкольного возраста
коррекционно-реабилитационная работа
заикание
the children of senior preschool age
correction-rehabilitation work
stutter
Issue Date: 2010
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Бегас Л.Д. Особливості театралізованої діяльності у дітей старшого дошкільного віку із заїканням / Л.Д. Бегас // Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Зб. наукових праць. - К.: НПУ імені М.П.Драгоманова, 2010. - № 16. – С. 7-10
Abstract: У статті подано опис експериментальних методик щодо корекції заїкання із застосуванням засобів театралізованої діяльності, які впливають на різні сторони психофізичного стану дітей старшого дошкільного віку, що заїкаються. До комплексу лікувально-педагогічних заходів увійшли завдання для обстеження ігрової діяльності, логопедична ритміка, релаксаційні вправи, етюди, вправи, які розвивають уяву, увагу, пам’ять, мислення. Завдяки впровадженню комплексного підходу із застосуванням засобів театралізованої діяльності досягнута основна мета: усунення та послаблення мовленнєвих судом і супутніх розладів голосу, дихання моторики та мовлення, оздоровлення та зміцнення організму в цілому, позбавлення дитини неправильного ставлення до свого мовленнєвого дефекту, а також реадаптація та адаптація старших дошкільників із заїканням.
В статье представлено описание экспериментальных методик по коррекции заикания с применением средств театрализованной деятельности, которые влияют на различные стороны психофизического состояния детей старшего дошкольного возраста заикающихся. В комплекс лечебно-педагогических мероприятий вошли задачи для обследование игровой деятельности, логопедическая ритмика, релаксационные упражнения, этюды, упражнения, которые развивают воображение, внимание, память, мышление. Благодаря внедрению комплексного подхода с применением средств театрализованной деятельности достигнута основная цель: устранение и ослабление речевых судорог и сопутствующих расстройств голоса, дыхания моторики и речи, оздоровления и укрепления организма в целом, лишение ребенка неправильного отношения к своему речевому дефекту, а также реадаптация и адаптация старших дошкольников с заиканием.
The article contains description of experimental techniques for correction of stuttering using drugs theatrical activities that affect different aspects of psychophysical condition of children older preschool children that stutter. The range of therapeutic and educational activities includes tasks for inspection of play, logopedic rhythm, relaxation exercises, etudes, exercises to develop imagination, attention, memory, thinking. Through the introduction of a comprehensive approach with the use of theatrical activity achieved the main goal: elimination and weakening of broadcasting and related court disorders of voice, breathing and speech motor skills, health and strengthen the body in general, deprivation child incorrect attitude to his speech defect and adaptation and readaptation senior preschool children with stuttering.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12108
Appears in Collections:Випуск 16

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Behas.pdf434.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.