DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 30 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12077
Title: Теоретичний аналіз підготовки майбутніх спеціальних психологів до здійснення психолого-педагогічного супроводу
Authors: Чобанян, А.В.
Keywords: професійна підготовка
спеціальні психологи
психолого-педагогічний супровід
профессиональная подготовка
специальные психологи
психолого-педагогическое сопровождение
vocational training
special psychologists
psycho-educational support
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Чобанян А.В. Теоретичний аналіз підготовки майбутніх спеціальних психологів до здійснення психолого-педагогічного супроводу / А.В. Чобанян // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 338-343
Abstract: У статті підкреслено роль вищих навчальних закладів, покликаних готувати кадри у відповідності до запитів суспільства. Автором здійснено теоретичний аналіз підготовки кваліфікованих спеціалістів у галузі спеціальної психології до психолого-педагогічного супроводу розумово відсталих дітей та їх сімей. На підставі результатів теоретичного аналізу наукових праць за останні десятиліття з проблематики психологічної роботи із сім’єю дитини з порушеннями інтелекту та підготовки майбутніх спеціалістів до неї, зроблено висновки про доцільність розробки сучасних підходів до підготовки майбутніх спеціальних психологів до психолого-педагогічного супроводу дітей з помірною розумовою відсталістю та їх сімей.
В статье подчеркнута роль высших учебных заведений, призванных готовить кадры в соответствии с запросами общества. Автором осуществлен теоретический анализ подготовки квалифицированных специалистов в области специальной психологии в психолого-педагогического сопровождения умственно отсталых детей и их семей. На основании результатов теоретического анализа научных работ за последние десятилетия по проблематике психологической работы с семьей ребенка с нарушениями интеллекта и подготовки будущих специалистов к ней, сделаны выводы о целесообразности разработки современных подходов к подготовке будущих специальных психологов к психолого- педагогического сопровождения детей с умеренной умственной отсталостью и их семей.
The article emphasized the role of higher education institutions designed to train personnel in accordance with the needs of society. The author carried out a theoretical analysis of the training of qualified specialists in the field of special psychology in psycho-pedagogical support of mentally retarded children and their families. Based on the results of the theoretical analysis of scientific papers over the past decade on the issue of psychological work with the family of a child with intellectual disabilities and the training of future specialists to her conclusions about the feasibility of developing modern approaches to the preparation of future special psychologists to psychological and pedagogical support for children with moderate mental retardation and their families.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12077
Appears in Collections:Випуск 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Chobanyan.pdf314.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.