DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 30 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12075
Title: Важливість визначення психофізіологічних функцій та емоційних реакцій для організації навчального процесу
Authors: Яковлева, С.Д.
Keywords: психофізіологічний розвиток
навчальна діяльність
психічні процеси
психофизиологическое развитие
учебная деятельность
психические процессы
psychophysiological development
learning activities
mental processes
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Яковлева С.Д. Важливість визначення психофізіологічних функцій та емоційних реакцій для організації навчального процесу / С.Д. Яковлева // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 343-347
Abstract: У статті розглядається питання щодо значущості визначення рівня психофізіологічного розвитку та функціональних можливостей дітей для організації їх навчальної діяльності. Відмічено, що саме функціональний стан, тобто комплекс певних характеристик особистості забезпечує діяльність людини, а для учнів цією діяльністю є навчальний процес. Проаналізовано взаємодію психофізіологічних функцій з емоційною сферою, яка опосередковано впливає на навчальний процес, визначаючи тим самим поведінкову складову учнів. Обґрунтовано необхідність визначення психофізіологічних та особистісних властивостей нервової системи для організації успішної навчальної діяльності.
В статье рассматривается вопрос о значимости определения уровня психофизиологического развития и функциональных возможностей детей для организации их учебной деятельности. Отмечено, что именно функциональное состояние, то есть комплекс определенных психофизиологических характеристик личности обеспечивает деятельность человека, а для учеников этой деятельностью является учебный процесс. Проанализировано взаимосвязь психофизиологических функций с эмоциональной сферой, которая косвенно влияет на учебный процесс, определяя тем самым поведенческую составляющую учеников. Обоснована необходимость определения психофизиологических и личностных свойств нервной системы для организации успешной учебной деятельности.
The article discusses about the importance of determining the level of psychophysical development of children and functionality for organizing their training activities. It is noted that it is a functional state, i.e. a set of specific characteristics of the individual providing human activity, and this activity for students is the learning process. The transition of the child to systematic training causes changes in the state of physiological functions and adaptive behavior. A prerequisite in the educational process of incorporation is emotional background that is changing striate and personal development. Analyzed the interaction of physiological functions in the emotional sphere, which indirectly affects the learning process, thereby determining the behavioral component of the students. The necessity of determining the physiological and personal properties of the nervous system for organizing successful training activities.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/12075
Appears in Collections:Випуск 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yakovleva.pdf279.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.