У статті наводяться результати дослідження особливостей трудової діяльності розумово відсталих учнів під час їх
навчання у багатопрофільному навчально-реабілітаційному центрі. Здійснюється аналіз педагогічної роботи з розумово
відсталими учнями (легка розумова відсталість, помірна розумова відсталість) та етапи трудового навчання цієї категорії
учнів. Автором зазначаються шляхи вирішення цього питання в окремо взятому закладі - Комунальному закладі освіти
«Криворізький багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр «Натхнення» Дніпропетровської обласної ради».
В статье приводятся результаты исследований особенностей трудовой деятельности умственно отсталых
учеников во время их обучения в многопрофильном учебно-реабилитационном центре. Осуществляется анализ
педагогической работы с умственно отсталыми учениками (легкая умственная отсталость, умеренная умственная
отсталость) и этапы трудового обучения данной категории учеников. Автором определяются пути решения этого вопроса в
отдельно взятом заведении - Коммунальном учреждении образования «Криворожский многопрофильный учебно-
реабилитационный центр «Натхнення» Днепропетровского областного совета».
In this article, the author presents the research results of labor activity features of children with intellectual disabilities
during their study in Rehabilitation Center. The author provides an analysis of pedagogical work with this kind of pupils (with mild
intellectual disabilities and moderate intellectual disabilities) and presents phases of work training of such category of pupils.
The author indicates the ways of solving this problem in this educational establishment - municipal educational institution
“Education and Rehabilitation Center “Nathnennia” in Kryvyi Rih, Dnipropetrovsk region.