У даній статті розглядається проведення корекційно-розвивальної роботи на заняттях та уроках з трудового
навчання в спеціальному загальноосвітньому закладі як гарантія успішної соціалізації осіб з інтелектуальними порушеннями.
Здійснено аналіз основних завдань корекції вад психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами
у процесі трудового навчання.
Показано досвід роботи комунального закладу освіти «Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр №1»
Дніпропетровської обласної ради». Особливу увагу приділено соціалізації та профорієнтації осіб з помірною розумовою
відсталістю. Акцентовано на особливості та креативності курсу декоративно-ужиткове мистецтво.
Розкривається зміст корекційної роботи під час трудового виховання та навчання протягом всього періоду
перебування дитини у спеціальному закладі від дошкільної групи до випускного класу.
В данной статье рассматривается проведение коррекционно-развивающей работы на занятиях и уроках по
трудовому обучению в специальном общеобразовательном учреждении как гарантия успешной социализации лиц с
интеллектуальными нарушениями.
Осуществлён анализ основных задач коррекции недостатков психофизического развития детей с особыми
образовательными потребностями в процессе трудового обучения.
Показан опыт работы комунального учреждения образования «Днепропетровский учебно-реабилитационный центр
№1»Днепропетровского обласного совета».
Особое внимание уделено социализации и профориентации лиц с умеренной умственной отсталостью. Сделан
акцент на уникальности и креативности курса декоративно-прикладное искусство.
Раскрывается содержание коррекционной работы во время трудового воспитания и обучения на протяжении всего
периода нахождения ребёнка в специальном учебном учреждении от дошколной группы до выпускного класса.
This article discusses the corrective-developing work in the classroom and lessons of labor studies, at special general
educational establishment, as a guarantee of successful socialization of people with intellectual disabilities.
It was analyzed main tasks of correcting defects of mental and physical development of children with special educational
needs in the labor training.
Work displaces experience in municipal educational institution «Dnipropetrovs’k Education and Rehabilitation
Center№1»Dnipropetrovs’k regional council». Particular attention is paid on socialization and vocational guidance of persons with
moderate mental retardation. Emphasis is placed on features and creativity course national-applied art.
Disclosed the content of correctional work during the labor education of the child at the special educational establishment
from pre-school group to the final grade.