DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 31 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1204
Title: Перспективи впровадження досягнень системи підготовки майбутніх вчителів технологій країн Північної Європи в освітню практику вищої школи України
Authors: Жерноклєєв, І.В.
Keywords: система освіти
вчитель технологій
педагогічний досвід
навчальний процес
професійна готовність
інтегративний підхід
інтеграція знань
education
technology teacher
teaching experience
the learning process
professional commitment
integration of knowledge
an integrative approach
Issue Date: 2012
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Жерноклєєв І.В. Перспективи впровадження досягнень системи підготовки майбутніх вчителів технологій країн Північної Європи в освітню практику вищої школи України / І.В. Жерноклєєв / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 31 : збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2012. – C. 88-93
Abstract: У статті розглядаються можливості і перспективи використання досвіду системи підготовки майбутніх вчителів технологій у країнах Північної Європи. Саме структурованість, зміст у відповідності з національними традиціями і європейськими стандартами обумовили складові освітнього успіху північноєвропейської вищої педагогічної школи. Ця обставина спонукає вітчизняних вчених-педагогів до виявлення і наукового обґрунтування шляхів творчого використання освітніх здобутків північноєвропейської освітньої системи підготовки вчителів технологій.
The article discusses the opportunities and prospects for the experienceof preparing future teachers of technology in the Nordic countries. It isstructured and content in conjunc tion with national traditions and European standards led to the success of the educational components of the Nordic Higher School of Education. This encourages Ukrainian scientists and educators to search and justify the ways of scientific creative use of educational achievements of Nordic educational system for training teachers of technology.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1204
Appears in Collections:Випуск 31

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
16.pdf224.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.