Презентовано модель професійно-трудової реабілітації учнів та шляхи її реалізації в практиці діяльності
навчально-виховного комплексу. Представлено результати експериментальної апробації моделі професійно-трудової
реабілітації учнів, що дали змогу підтвердити ефективність професійно-трудової реабілітації як освітнього процесу, що
забезпечує подолання дезадаптивності дітей із порушеннями розумового розвитку та сприяє їхній подальшій успішній
соціалізації.
Представлена модель профессионально-трудовой реабилитации учащихся и пути ее реализации в практике
деятельности учебно-воспитательного комплекса. Представлены результаты экспериментальной апробации модели
профессионально-трудовой реабилитации учащихся, дали возможность подтвердить эффективность профессионально-
трудовой реабилитации как образовательного процесса, что обеспечивает преодоление дезадаптивности детей с
нарушениями умственного развития и способствует их дальнейшей успешной социализации.
The presented model of vocational rehabilitation students and ways of its realization in the practice of the educational
complex. The results of experimental approbation of the model of professional-labour rehabilitation students were given the opportunity to confirm the effectiveness of vocational rehabilitation as an educational process that ensures overcoming desadaptive
of children with disorders of mental development and contributes to their further successful socialization.