У статті представлено результати історичного аналізу проблеми розвитку професійно-трудового навчання
розумово відсталих дітей на Україні. Проблема актуальна на сучасному етапі розвитку та реформування економіки в країні, у
зв’язку з чим змінюються пріоритети трудової підготовки розумово відсталих дітей. Історичний аналіз мав на меті визначити
ті позитивні сторони професійно-трудової підготовки розумово відсталих дітей, які б ефективно сприяли у наступному
включенню їх у соціальний простір. Також ми виходили з позиції, наскільки можливо окремі з них адаптувати до умов
сучасного життя.
В статье представлены результаты исторического анализа проблемы развития профессионально-трудового
образования умственно отсталых детей в Украине. Проблема актуальна на современном этапе развития и реформирования
экономики страны, в связи с чем меняются приоритеты трудовой подготовки умственно отсталых детей. Исторический
анализ имел своей целью определить те положительные стороны профессионально-трудовой подготовки умственно
отсталых детей, которые эффективно содействовали бы их последующему включению в социальное пространство. Также
мы исходили из позиции, насколько возможно отдельные из них адаптировать к условиям современной жизни.
The article presents results of historic analysis of the developmental problem of backwardness children’s vocational
training in Ukraine. This problem is especially important at the modern stage of the economic development and structuring in the
country, because of which priorities of backwardness children’s labor training are being changed. The historic analysis was focused
on the determination of those positive sides of backwardness children’s vocational training, which were effective in supporting their
integration into social space. In addition, we looked for the possibility to adapt some of them to the conditions of modern life.