Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
за спеціальністю 13.00.02 – “Теорія та методика музичного навчання”. –
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2016.
Дисертація присвячена дослідженню проблеми диригентсько-хорової
підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до роботи у
загальноосвітніх навчальних закладах і вирішенню питання оновлення
методичних засад означеної підготовки в умовах фахового навчання студентів
мистецьких факультетів. Визначено зміст індивідуально-групових форм
диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до
роботи у загальноосвітніх навчальних закладах, розроблено компоненту
структуру готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до
диригентсько-хорової роботи як результату досліджуваного феномену.
Визначено критерії, показники та виявлено рівні готовності майбутніх учителів
музичного мистецтва до диригентсько-хорової роботи у загальноосвітніх
навчальних закладах. Теоретично обґрунтовано методичні засади та
експериментально перевірено поетапну методику диригентсько-хорової
підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до роботи у
загальноосвітніх навчальних закладах.
Thesis on the receipt a candidate’s scientific degree of pedagogical sciences
after specialty 13.00.02 – “Theory and methodize of musical studies”. - National
Pedagogical Dragomanov University. – Kyiv, 2016.
The thesis is devoted to study the problem of conducting-choral training the
future music arts' teachers to work in secondary schools and resolution the issue of
update this training's methodical basics in a special training the arts' faculties'
students' context. There is determined a content the individual-group forms of
conducting-choral training the future music arts' teachers. There is developed a
componential structure of readiness the future music arts' teachers to conductingchoral
work such as the phenomenon being studied result. There are determined the
criteria, indicators and levels of readiness the future music arts' teachers to
conducting-choral work in secondary schools. There are theoretically substantiate the
methodical basics and experimental checked the phased methodology of conductingchoral
training the future music arts' teachers to work in secondary schools.
Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических
наук по специальности: 13.00.02. – “Теория и методика музыкального
обучения”. – Национальный педагогический университет имени
М. П. Драгоманова. – Киев, 2016.
Диссертация посвящена исследованию проблемы дирижерско-хоровой
подготовки будущих учителей музыкального искусства к работе в
общеобразовательных учебных заведениях и разрешению вопроса обновления
методических основ данной подготовки в условиях специального обучения
студентов художественных факультетов. Определено содержание
индивидуально-групповых форм дирижерско-хоровой подготовки будущих
учителей музыкального искусства к работе в общеобразовательных учебных
заведениях, разработана компонентная структура готовности будущих учителей
музыкального искусства к дирижерско-хоровой работе как результата
исследуемого феномена. Определены критерии, показатели и уровни готовности будущих учителей музыкального искусства к дирижерско-хоровой
работе в общеобразовательных учебных заведениях. Теоретически обоснованы
методические основы и экспериментально проверена поэтапная методика
дирижерско-хоровой подготовки будущих учителей музыки к работе в
общеобразовательных учебных заведениях.