DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 121 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11810
Title: Міжособистісні стосунки дітей з розумовою відсталістю як детермінанта агресивної поведінки
Authors: Руденко, Л. М.
Keywords: міжособистісні стосунки
діти з розумовою відсталістю
агресивність
межличностные отношения
дети с умственной отсталостью
агрессивность
interpersonal relationships
children with mental retardation
aggression
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Руденко Л. М. Міжособистісні стосунки дітей з розумовою відсталістю як детермінанта агресивної поведінки / Л. М. Руденко // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 197-205
Abstract: У статті на підставі власного дослідження за допомогою застосування методу спостереження, методики соціометричних вимірів Дж. Морено доведено, що прагнення займати в системі міжособистісних стосунків сприятливе становище переростає у розумово відсталих дітей у важливу потребу, задоволення якої позитивно позначається на розвитку особистості. Незадоволення цієї потреби провокує появу та закріплення негативних, зокрема агресивних, форм поведінки.
В статье на основании собственного исследования с помощью применения метода наблюдения, методики социометрических измерений Дж. Морено доказано, что стремление занимать в системе межличностных отношений благоприятное положение перерастает у умственно отсталых детей в важную потребность, удовлетворение которой положительно сказывается на развитии личности. Недовольство данной потребности провоцирует появление и закрепление негативних, в частности, агрессивных форм поведения.
The article is based on personal research with the help of the method of observation, sociometric techniques Dzh. Moreno measurements proved that the desire to occupy in the system of interpersonal stosunkiv favorable situation develops in children mentally vidstalyh important need, the satisfaction of which has a positive effect on personal development. Dissatisfaction with this need provokes the emergence and consolidation nehatyvnyh, including aggressive behaviors.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11810
Appears in Collections:Випуск 121

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rudenko.pdf206.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.