Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Міжособистісні стосунки дітей з розумовою відсталістю як детермінанта агресивної поведінки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Руденко, Л. М.
dc.date.accessioned 2016-11-22T08:46:56Z
dc.date.available 2016-11-22T08:46:56Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Руденко Л. М. Міжособистісні стосунки дітей з розумовою відсталістю як детермінанта агресивної поведінки / Л. М. Руденко // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 197-205 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11810
dc.description.abstract У статті на підставі власного дослідження за допомогою застосування методу спостереження, методики соціометричних вимірів Дж. Морено доведено, що прагнення займати в системі міжособистісних стосунків сприятливе становище переростає у розумово відсталих дітей у важливу потребу, задоволення якої позитивно позначається на розвитку особистості. Незадоволення цієї потреби провокує появу та закріплення негативних, зокрема агресивних, форм поведінки. ua
dc.description.abstract В статье на основании собственного исследования с помощью применения метода наблюдения, методики социометрических измерений Дж. Морено доказано, что стремление занимать в системе межличностных отношений благоприятное положение перерастает у умственно отсталых детей в важную потребность, удовлетворение которой положительно сказывается на развитии личности. Недовольство данной потребности провоцирует появление и закрепление негативних, в частности, агрессивных форм поведения. ua
dc.description.abstract The article is based on personal research with the help of the method of observation, sociometric techniques Dzh. Moreno measurements proved that the desire to occupy in the system of interpersonal stosunkiv favorable situation develops in children mentally vidstalyh important need, the satisfaction of which has a positive effect on personal development. Dissatisfaction with this need provokes the emergence and consolidation nehatyvnyh, including aggressive behaviors. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject міжособистісні стосунки ua
dc.subject діти з розумовою відсталістю ua
dc.subject агресивність ua
dc.subject межличностные отношения ua
dc.subject дети с умственной отсталостью ua
dc.subject агрессивность ua
dc.subject interpersonal relationships ua
dc.subject children with mental retardation ua
dc.subject aggression ua
dc.subject.classification 159.922.762:616.89 ua
dc.title Міжособистісні стосунки дітей з розумовою відсталістю як детермінанта агресивної поведінки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу