DSpace at library NPU Dragomanova » Наукові записки » Випуск 121 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11766
Title: Реалізація принципу гуманізації у процесі підготовки студентів до проходження педагогічних практик у загальноосвітніх навчальних закладах
Authors: Кобернік, С. Г.
Keywords: гуманізація освіти
принцип гуманізації
методична підготовка майбутніх учителів
педагогічна практика студентів
гуманизация образования
принцип гуманизации
методическая подготовка будущих учителей
педагогическая практика студентов
humanization of education
methodical preparation of future teachers
pedagogical pactice of students
secondary school
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Кобернік С. Г. Реалізація принципу гуманізації у процесі підготовки студентів до проходження педагогічних практик у загальноосвітніх навчальних закладах / С. Г. Кобернік // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 71-78
Abstract: У статті проаналізовано сучасний стан та можливості принципу гуманізації у процесі підготовки студентів до проходження педагогічних практик в загальноосвітній школі. З’ясовано значення різних видів педагогічних практик для формування гуманної особистості майбутнього вчителя. Визначено шляхи для реалізації гуманістичної складової фахової методичної підготовки майбутніх учителів-природничників під час педагогічної практики в загальноосвітніх навчальних закладах з відповідними методичними рекомендаціями. Узагальнено досвід реалізації ключових позицій принципу гуманізації під час організації педагогічних практик студентів 3-5 курсів в Інституті природничо-географічної освіти та екології.
В статье проанализированы современное состояние и возможности принципа гуманизации в процессе подготовки студентов к прохождению педагогических практик в общеобразовательной школе. Определено значение разных видов педагогических практик для формирования гуманной личности будущего учителя. Предложены пути для реализации гуманистической составляющей специальной методической подготовки будущих учителей предметов естественного цикла во время педагогической практики в общеобразовательных учебных заведениях с соответствующими методическими рекомендациями. Обобщен опыт реализации ключевых позиций принципа гуманизации во время организации педагогических практик студентов 3-5 курсов в Институте естественно-географического образования и экологии.
The paper (article) examines the current state and possibilities of humanization principle in student’s training practice of different types. The ways to implement the humanistic component of methodological professional training of natural sciences teachers during teaching practice in secondary schools with corresponding methodological recommendations are defined. The meaning of different kinds of teacher’s training practices to create a humane future teacher’s personality has been found out. The experience of key positions realization in the principle of humanization of teacher’s training practices at the Institute of Natural sciences аnd Ecology is generalized.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11766
Appears in Collections:Випуск 121

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kobernik.pdf182.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.