Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Реалізація принципу гуманізації у процесі підготовки студентів до проходження педагогічних практик у загальноосвітніх навчальних закладах

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кобернік, С. Г.
dc.date.accessioned 2016-11-18T09:55:01Z
dc.date.available 2016-11-18T09:55:01Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Кобернік С. Г. Реалізація принципу гуманізації у процесі підготовки студентів до проходження педагогічних практик у загальноосвітніх навчальних закладах / С. Г. Кобернік // Наукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; укл. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Випуск СXХІ (121). – С. 71-78 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11766
dc.description.abstract У статті проаналізовано сучасний стан та можливості принципу гуманізації у процесі підготовки студентів до проходження педагогічних практик в загальноосвітній школі. З’ясовано значення різних видів педагогічних практик для формування гуманної особистості майбутнього вчителя. Визначено шляхи для реалізації гуманістичної складової фахової методичної підготовки майбутніх учителів-природничників під час педагогічної практики в загальноосвітніх навчальних закладах з відповідними методичними рекомендаціями. Узагальнено досвід реалізації ключових позицій принципу гуманізації під час організації педагогічних практик студентів 3-5 курсів в Інституті природничо-географічної освіти та екології. ua
dc.description.abstract В статье проанализированы современное состояние и возможности принципа гуманизации в процессе подготовки студентов к прохождению педагогических практик в общеобразовательной школе. Определено значение разных видов педагогических практик для формирования гуманной личности будущего учителя. Предложены пути для реализации гуманистической составляющей специальной методической подготовки будущих учителей предметов естественного цикла во время педагогической практики в общеобразовательных учебных заведениях с соответствующими методическими рекомендациями. Обобщен опыт реализации ключевых позиций принципа гуманизации во время организации педагогических практик студентов 3-5 курсов в Институте естественно-географического образования и экологии. ua
dc.description.abstract The paper (article) examines the current state and possibilities of humanization principle in student’s training practice of different types. The ways to implement the humanistic component of methodological professional training of natural sciences teachers during teaching practice in secondary schools with corresponding methodological recommendations are defined. The meaning of different kinds of teacher’s training practices to create a humane future teacher’s personality has been found out. The experience of key positions realization in the principle of humanization of teacher’s training practices at the Institute of Natural sciences аnd Ecology is generalized. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject гуманізація освіти ua
dc.subject принцип гуманізації ua
dc.subject методична підготовка майбутніх учителів ua
dc.subject педагогічна практика студентів ua
dc.subject гуманизация образования ua
dc.subject принцип гуманизации ua
dc.subject методическая подготовка будущих учителей ua
dc.subject педагогическая практика студентов ua
dc.subject humanization of education ua
dc.subject methodical preparation of future teachers ua
dc.subject pedagogical pactice of students ua
dc.subject secondary school ua
dc.subject.classification 378. 091. 33 – 027. 22 ua
dc.title Реалізація принципу гуманізації у процесі підготовки студентів до проходження педагогічних практик у загальноосвітніх навчальних закладах ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу