DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11710
Title: Методичні засади підготовки майбутніх учителів музики до організації вокально-хорової роботи підлітків
Authors: Лі Сянчжень
Keywords: майбутні вчителі музики
методична підготовка
вокально-хорова робота
підлітки
поетапна методика
компонентна структура
future teachers of music
methodological training
vocal and choral work
teens phased methodology component structure
будущие учителя музыки
методическая подготовка
вокально-хоровая работа
подростки
поэтапная методика
компонентная структура
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Лі Сянчжень. Методичні засади підготовки майбутніх учителів музики до організації вокально-хорової роботи підлітків : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Лі Сянчжень ; наук. кер. А. В. Козир ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 20 с.
Abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія і методика музичного навчання. – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова – Київ, 2016. Дисертацію присвячено дослідженню актуальної сучасної педагогічної проблеми – підготовці студентів до організації вокально-хорової роботи підлітків. У результаті дослідження розглянуто стан проблеми, з’ясовано сутність означеного виду підготовки студентів, визначено основні підходи підготовки майбутніх учителів музики до організації вокально-хорової роботи підлітків, а саме: гуманістичний, естетичний, культурологічний, комунікативний, рефлексивний, креативний, прогностичний. Орієнтиром в організації вокально-хорової роботи учнів нам слугує діяльність українських музикантів педагогів-просвітителів. Структура підготовки майбутніх учителів музики до організації вокально-хорової діяльності підлітків охопила взаємодію компонентів: мотиваційно-ціннісного, когнітивно-компетентнісного, комунікативно- рефлексивного, творчо-конструктивного. Методичними засадами підготовки майбутніх учителів музики до організації вокально-хорової роботи підлітків визначено: стимуляцію вокально-хорової діяльності студентів інтерактивними засобами навчання; варіативне використання різних засобів, методів та прийомів сугестивного впливу в процесі діалогової взаємодії; орієнтування студентів на внутрішнє усвідомлення потягу до активних дій. Поетапна методика формування фахової підготовленості майбутніх учителів музики до організації вокально-хорової роботи підлітків здійснювалася протягом чотирьох етапів: мотиваційно-спонукального, інформаційно-проективного, виконавсько-продуктивного, рефлексивно- оцінювального. Порівняльний аналіз початкових та прикінцевих діагностичних зрізів на формувальному етапі експерименту показав позитивну динаміку сформованості методичної підготовленості майбутніх учителів музики до організації вокально-хорової роботи підлітків. Внаслідок впровадження експериментальної методики значно зросла рівнева динаміка методичної підготовленості студентів до організації вокально-хорової роботи з підлітками.
Thesis for a candidate s degree by specialty 13.00.02 - theory and methods of musical education. - National Pedagogical University named after M.P.Dragomanova - Kyiv, 2016. Thesis deals with the actual problems of modern pedagogical - to preparing students of vocal and choral works adolescents. The study considered the state of the problem, Essence definite kind of training students, the main approaches to training future teachers of music to vocal and choral works adolescents, namely humanistic, aesthetic, cultural, communicative, reflective, creative, prognostic. A reference in the organization of vocal and choral works of students we serve the activities of Ukrainian musicians teacher-educators. The structure of the training of teachers of music to vocal and choral activities of teenagers swept interaction components: motivational value, cognitive competence, communicative and reflective, creative and constructive. Methodical bases of training future teachers of music to vocal and choral works adolescents identified: stimulation of vocal and choral students interactive learning tools; variational use different tools, methods and techniques of suggestive influence in the dialogue interaction; orientation of students on the internal drive awareness to action. Every stage of formation of professional readiness of the future teachers of music to vocal and choral works performed teenagers for four stages: motivational incentive, information projective, performing and productive, reflexive-Assessment. Comparative analysis of initial and final diagnostic slices in a forming stage of the experiment showed positive dynamics of formation of methodical training of future teachers of music to vocal and choral works adolescents. As a result of the introduction of experimental techniques significantly increased level dynamics methodical preparedness of students for vocal-choral work with adolescents.
Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук по специальности 13.00.02 - теория и методика музыкального обучения. - Национальный педагогический университет имени М.П. Драгоманова - Киев, 2016. Диссертация посвящена исследованию актуальной современной педагогической проблемы - подготовке студентов к организации вокально- хоровой работы подростков. В результате исследования рассмотрено состояние проблемы, выяснено сущность указанного вида подготовки студентов, определены основные подходы подготовки будущих учителей музыки к организации вокально-хоровой работы подростков, а именно: гуманистический, эстетический, культурологический, коммуникативный, рефлексивный, креативный, проектический. Ориентиром в организации вокально-хоровой работы учащихся нам служит деятельность украинских музыкантов педагогов- просветителей. Структура подготовки будущих учителей музыки к организации вокально-хоровой деятельности подростков охватила взаимодействие компонентов: мотивационно-ценностного, когнитивно-компетентностного, коммуникативно-рефлексивного, творчески-конструктивного. Методическими принципами подготовки будущих учителей музыки к организации вокально- хоровой работы подростков определены: стимуляция вокально-хоровой деятельности студентов интерактивными средствами обучения; вариативное использование различных средств, методов и приемов суггестивного воздействия в процессе диалогового взаимодействия; ориентирование студентов на внутреннее осознание стремления к активным действиям. Поэтапная методика формирования профессиональной подготовленности будущих учителей музыки к организации вокально-хоровой работы подростков осуществлялась в течение четырех этапов: мотивационно-побудительного, информационно-проективного, исполнительно-продуктивного, рефлексивно- оценочного. Сравнительный анализ исходных и заключительных диагностических срезов на формирующем этапе эксперимента показал положительную динамику сформированности методической подготовленности будущих учителей музыки к организации вокально-хоровой работы подростков. В результате внедрения экспериментальной методики значительно возросла уровневая динамика методической подготовленности студентов к организации вокально-хоровой работы с подростками.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11710
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Li Xiangzhen.pdf314.38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.