DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11679
Title: Методичні засади етнохудожньої підготовки майбутніх учителів музики з урахуванням регіональних культурних традицій
Authors: Інь Хань
Keywords: етнохудожня підготовленість
регіональний підхід
учитель музики
структура
поетапна методика
полікультурність
регіональні культурні традиції України та Китаю
ethno and art training
music teacher
structure
regional approach
phasing methods
multiculturalism
regional and cultural traditions of Ukraine and China
этнохудожественная подготовленность
региональный подход
учитель музыки
структура
поэтапная методика
поликультурность
региональные культурные традиции Украины и Китая
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Інь Хань. Методичні засади етнохудожньої підготовки майбутніх учителів музики з урахуванням регіональних культурних традицій : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Інь Хань ; наук. кер. О. П. Хижна ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 20 с.
Abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2016. Дисертація містить результати дослідження методичних засад етнохудожньої підготовки майбутніх учителів музики з урахуванням регіональних культурних традицій. Проаналізовано стан даної проблеми у науковій літературі, у теорії та практиці фахової підготовки студентів. Визначено загальну структуру і зміст етнохудожньої підготовленості майбутніх учителів музики, описані особливості процесу її формування в умовах педагогічних ВНЗ. Розроблено методику формування етнохудожньої підготовленості майбутніх учителів музики, яка включала організаційно-інформаційний, розвивальний, інтеграційний та самостійно-творчий етапи, та визначені педагогічні умови підвищення ефективності цього процесу. Результативність застосованої методики виявилась у позитивній динаміці рівнів сформованості етнохудожньої підготовленості студентів експериментальної групи за всіма критеріями і показниками порівняно з контрольною.
The dissertation on competition of a scientific degree of the candidate of pedagogical science, on a speciality 13.00.02 – Theory and Methods musical training / Dragomanov National Pedagogical University. – Kyiv, 2016. The thesis contains the results of research the methodological bases the ethno and art training of the future music teachers based on the regional cultural traditions. The state of this problem in the scientific literature, the theory and practice of students’ professional training are analyzed. The general structure and content the ethnic art training of the future music teachers are described, the features of its forming in the conditions of the pedagogical universities are described. A methodology of forming the ethno and art training of the future music teachers which includes the organization-informational, developmental, integration and self-creative stages is described and pedagogical efficiency conditions of the process are defined. The effectiveness of the applied methodology was proved in positive trend of the ethno and art levels of the training experimental groups students for all criteria and indicators which compared to the control group.
Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук по специальности 13.00.02 – теория и методика музыкального обучения / Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова. – Киев, 2016. Диссертация содержит результаты исследования методических основ этно-художественной подготовки будущих учителей музыки с учетом региональных культурных традиций. Проанализировано состояние данной проблемы в научной литературе, в теории и практике профессиональной подготовки студентов. Определена общая структура и содержание этнохудожественной подготовленности будущих учителей музыки, описаны особенности процесса ее формирования в условиях педагогических вузов. Разработана методика формирования этнохудожественной подготовленности будущих учителей музыки, которая включает организационно-информационный, развивающий, интеграционный и самостоятельно-творческий этапы, определены педагогические условия повышения эффективности этого процесса. Результативность разработанной методики проявилась в положительной динамике уровней сформированности этнохудожественной подготовленности студентов экспериментальной группы по всем критериям и показателям в сравнении с контрольной.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11679
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yin Han.pdf445.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.