Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за
спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика музичного навчання
/ Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ,
2016.
Дисертація містить результати дослідження методичних засад
етнохудожньої підготовки майбутніх учителів музики з урахуванням
регіональних культурних традицій.
Проаналізовано стан даної проблеми у науковій літературі, у теорії та
практиці фахової підготовки студентів. Визначено загальну структуру і зміст
етнохудожньої підготовленості майбутніх учителів музики, описані
особливості процесу її формування в умовах педагогічних ВНЗ.
Розроблено методику формування етнохудожньої підготовленості
майбутніх учителів музики, яка включала організаційно-інформаційний,
розвивальний, інтеграційний та самостійно-творчий етапи, та визначені
педагогічні умови підвищення ефективності цього процесу.
Результативність застосованої методики виявилась у позитивній динаміці
рівнів сформованості етнохудожньої підготовленості студентів експериментальної групи за всіма критеріями і показниками порівняно з
контрольною.
The dissertation on competition of a scientific degree of the candidate of
pedagogical science, on a speciality 13.00.02 – Theory and Methods musical
training / Dragomanov National Pedagogical University. – Kyiv, 2016.
The thesis contains the results of research the methodological bases the ethno
and art training of the future music teachers based on the regional cultural
traditions.
The state of this problem in the scientific literature, the theory and practice of
students’ professional training are analyzed. The general structure and content the ethnic art training of the future music teachers are described, the features of its
forming in the conditions of the pedagogical universities are described.
A methodology of forming the ethno and art training of the future music
teachers which includes the organization-informational, developmental, integration
and self-creative stages is described and pedagogical efficiency conditions of the
process are defined.
The effectiveness of the applied methodology was proved in positive trend of
the ethno and art levels of the training experimental groups students for all criteria
and indicators which compared to the control group.
Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук
по специальности 13.00.02 – теория и методика музыкального обучения
/ Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова. –
Киев, 2016.
Диссертация содержит результаты исследования методических основ
этно-художественной подготовки будущих учителей музыки с учетом
региональных культурных традиций.
Проанализировано состояние данной проблемы в научной литературе, в
теории и практике профессиональной подготовки студентов. Определена
общая структура и содержание этнохудожественной подготовленности
будущих учителей музыки, описаны особенности процесса ее формирования
в условиях педагогических вузов.
Разработана методика формирования этнохудожественной
подготовленности будущих учителей музыки, которая включает
организационно-информационный, развивающий, интеграционный и
самостоятельно-творческий этапы, определены педагогические условия
повышения эффективности этого процесса.
Результативность разработанной методики проявилась в положительной
динамике уровней сформированности этнохудожественной подготовленности
студентов экспериментальной группы по всем критериям и показателям в
сравнении с контрольной.