DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11650
Title: Формування інтерпретаторської компетентності майбутніх співаків з КНР у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України
Authors: Чжоу Лі
Keywords: формування
інтерпретаторська компетентність
майбутні співаки з КНР
фахова підготовка
вищі педагогічні навчальні заклади України
formation
competency in interpretation
future singers from PRC
professional training
higher educational establishments of Ukraine
формирование
интерпретаторская компетентность
будущие певцы из КНР
специальная подготовка
высшие учебные заведения Украины
Issue Date: 2016
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Чжоу Лі. Формування інтерпретаторської компетентності майбутніх співаків з КНР у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України [Текст] : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Чжоу Лі ; наук. кер. О. А. Устименко-Косоріч ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 18 с.
Abstract: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова. – Київ, 2016. У дисертації представлено теоретичне узагальнення та нове розв’язання проблеми формування інтерпретаторської компетентності майбутніх співаків з КНР у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України, що полягає у розробці педагогічних умов зазначеного процесу. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено, що якість формування інтерпретаторської компетентності у майбутніх співаків з КНР залежить від комплексу стійких мотивів, які впливають на зацікавленість суб’єкта навчального процесу у професійному зростанні (мотиваційний компонент); арсеналу знань, умінь і навичок з історії музики, її теорії, виконавської майстерності (технологічний компонент); інтелектуального потенціалу майбутнього фахівця вокальної справи, його слухових уявлень, художнього світосприйняття, асоціативного мислення (творчий компонент). Експериментальним упровадженням зазначених педагогічних умов в систему фахової підготовки майбутніх співаків з КНР доведена їх ефективність.
Thesis for Candidate of Pedagogical Sciences degree in specialty 13.00.04 – theory and methods of professional education. – National Pedagogical Dragomanov University. – Kyiv, 2016. The thesis presents theoretical generalization and new solution to the problem of forming of competency in interpretation of future singers from PRC in the process of professional training in higher pedagogical educational establishments of Ukraine that consists in designing the pedagogical conditions of its realization. Theoretically proved and experimentally verified that the quality formation of competency in interpretation of the future singer from PRC depends on the complex sustained motives that affect on the interest the subject in the educational process of professional growth (motivational component); arsenal of knowledge, abilities and skills in music history, theory, performance skills (technology component); intellectual potential future specialist in vocal, his auditory representations, artistic perception, associative thinking (creative component). Experimental implementation of these pedagogical conditions system in the professional training of future singers from PRC, proved their effectiveness.
Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук по специальности 13.00.04 – теория и методика профессионального образования. – Национальный педагогический университет имени М.П Драгоманова. – Киев, 2016. В диссертации обобщены существующие на сегодняшний момент в педагогической науке теоретические исследования формирования интерпретаторской компетентности у будущих певцов из КНР в процессе профессиональной подготовки в высших педагогических учебных заведениях Украины и представлено новое решение этой проблемы, которое заключается в разработке педагогических условий его реализации. Анализ сути таких понятий как „компетентность” и „интерпретация” стал теоретической основой для определения ключевого понятия исследования „интерпретаторская компетентность”, под которым мы понимаем интегративное образование личности, предполагающее теоретическую осведомленность, владение умениями и навыками, которые опираются на систему ценностных ориентаций, привычек, вкусов, сложившихся в процессе профессиональной подготовки певца под влиянием определенных национальных, социокультурных, ментальных факторов, и направленное на воспроизведение художественно- эстетического содержания музыки путем творческо-исполнительской реализации личности. Теоретически обоснована трикомпонентная структура интерпретаторской компетентности как неотъемлемой составляющей этого процесса в составе: мотивационного, технологического и творческого компонентов. С этих позиций качественные показатели процесса формирования интерпретаторской компетентности у будущих певцов из КНР зависят от комплекса стойких мотивов, которые влияют на заинтересованность субъекта учебного процесса в профессиональном росте (мотивационный компонент); арсенала знаний, умений и навыков по истории музыки, ее теории, исполнительского мастерства (технологический компонент); интеллектуального потенциала будущего специалиста по вокалу, его слуховых представлений, художественного мировосприятия, ассоциативного мышления (творческий компонент).
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11650
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Jau Lee.pdf490.15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.