DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 30 »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1160
Title: | Сучасні підходи до проектування і реалізації змісту освітньої галузі “Технологія” |
Authors: | Мачача, Т.С. |
Keywords: | особистісний освітній продукт індивідуальна освітня траєкторія цінності соціокультурного середовища школи personal educational product individual educational trajectory values of social and cultural environment of school |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Citation: | Мачача Т.С. Сучасні підходи до проектування і реалізації змісту освітньої галузі “Технологія” / Т.С. Мачача / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 30: збірник наукових праць / за ред. проф. М. С. Корця. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 143-149 |
Abstract: | У статті охарактеризовані наукові підходи до проектування і реалізації змісту сучасної
технологічної освіти, які забезпечують успішну його трансформацію в особистісний досвід учнів, в їхній культурний розвиток. Scientific approach to designing and realization the content of modern technological education which ensures its successful transformation in the personal experience of pupils is characterized in the article; it is shown the way of forming the content of educational branch “Technology”. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1160 |
Appears in Collections: | Випуск 30 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.