DSpace at library NPU Dragomanova » Система і структура східнослов'янських мов » Випуск 5 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11050
Title: Усвоение второго языка: к проблеме методологии исследования
Authors: Агманова, А. Е.
Keywords: усвоение второго языка
русский язык
казахский язык
методика комплексного исследования
предикационные знания
контрастивный анализ
анкетирование
тестирование
контент-анализ
засвоєння другої мови
російська мова
казаська мова
методика комплексного дослідження
предикаційні знання
контрастивний аналіз
анкетування
тестування
контент-аналіз
second language acquisition
the Russian language
the Kazakh language
methods of complex research
predicative knowledge
ontrastive analysis
questionnaire survey
testing
content-analysis
Issue Date: 2012
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Агманова, А. Е. Усвоение второго языка: к проблеме методологии исследования [Текст] / А. Е. Агманова // Система і структура східнослов'янських мов : Збірник наукових праць / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 5. - С. 275-281.
Series/Report no.: Система і структура східнослов'янських мов;Випуск 5
Abstract: В статье рассматриваются существующие исследовательские подходы к проблеме овладения вторым языком, и анализируется опыт реализации комплексной программы исследования закономерностей усвоения предикационных знаний при изучении казахского языка русскоязычными и англоязычными студентами
У статті розглядаються існуючі дослідницькі підходи до проблеми засвоєння другої мови, аналізується досвід реалізації комплексної програми дослідження закономірностей опанування предикаційних знань у процесі вивчення казаської мови російськомовними та англомовними студентами.
The paper considers existing approaches to the issue of second language acquisition and experience implementation of complex program of predicative knowledge acquisition occurrence in studying the Kazakh language by Russian-speaking and English-speaking students are analyzed
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11050
Appears in Collections:Випуск 5

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Agmanova.pdf341.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.