У статті розкрито роль читання художньої літератури у формуванні
особистості розумово відсталих підлітків, чому сприяє читацький
інтерес. В умовах діяльнісно-компетентнісного підходу в учнів
формуються внутрішні і зовнішні мотиви читацької діяльності, що
забезпечують інтерес до читання. У результаті проведеного
експерименту виділено три групи школярів за рівнями розвитку
читацького інтересу. Доведено, що успішне формування читацького
інтересу залежить від розуміння учнями лексичного значення слів,
визначено умови оволодіння лексичним значенням слова. З метою
формування читацького інтересу запропоновано технології навчання
розумово відсталих школярів на уроках літературного читання.
In the article the role of reading fiction in shaping the personality of
mentally retarded adolescents, helped the reader's interest. In the activitycompetence
approach in students formed internal and external motives
reading activity, providing an interest in reading. As a result of this
experiment three groups of students by level of reader interest. It is proved
that the successful development of reader interest depends on understanding
the students of the lexical meaning of words, the conditions for mastering the
lexical meaning of words. In order to create reader interest also offered
various technology training mentally retarded students in the classroom
literary reading.