DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10889
Title: Формування інтересу до читання у розумово відсталих підлітків на уроках літературного читання
Authors: Кравець, Н. П.
Keywords: розумово відсталі підлітки
читання
урок літературного читання
діяльнісно-компетентнісний підхід
лексичне значення слова
технології навчання
mentally retarded teenagers
reading
lesson literary reading
action-competence approach
the lexical meaning of the word
learning technology
Issue Date: 2013
Publisher: Медобори-2006
Citation: Кравець Н. П. Формування інтересу до читання у розумово відсталих підлітків на уроках літературного читання / Н. П. Кравець // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 23(1). - С. 234-242.
Abstract: У статті розкрито роль читання художньої літератури у формуванні особистості розумово відсталих підлітків, чому сприяє читацький інтерес. В умовах діяльнісно-компетентнісного підходу в учнів формуються внутрішні і зовнішні мотиви читацької діяльності, що забезпечують інтерес до читання. У результаті проведеного експерименту виділено три групи школярів за рівнями розвитку читацького інтересу. Доведено, що успішне формування читацького інтересу залежить від розуміння учнями лексичного значення слів, визначено умови оволодіння лексичним значенням слова. З метою формування читацького інтересу запропоновано технології навчання розумово відсталих школярів на уроках літературного читання.
In the article the role of reading fiction in shaping the personality of mentally retarded adolescents, helped the reader's interest. In the activitycompetence approach in students formed internal and external motives reading activity, providing an interest in reading. As a result of this experiment three groups of students by level of reader interest. It is proved that the successful development of reader interest depends on understanding the students of the lexical meaning of words, the conditions for mastering the lexical meaning of words. In order to create reader interest also offered various technology training mentally retarded students in the classroom literary reading.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10889
Appears in Collections:Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
formuvania_interecu.pdf165.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.