DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Інженерно-педагогічний факультет » Наукові праці Інженерно-педагогічного факультету »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10878
Title: Features educational assessment of future teachers’ educational achievements in vocational education
Other Titles: Особливості педагогічного оцінювання навчальних досягнень майбутніх педагогів професійного навчання
Authors: Tytova, Natalija
Keywords: vocational education
teacher in vocational education
assessment
higher education
професійна освіта
педагог професійного навчання
оцінювання
вища освіта
Issue Date: 2016
Publisher: Academic Publishing House of the Agricultural University Plovdiv, Bulgaria
Citation: Tytova N.M. Features educational assessment of future teachers’ educational achievements in vocational education / N.M.Tytova // Prospects for development of education and science: Collection of scientific articles. − Academic Publishing House of the Agricultural University Plovdiv, Bulgaria, 2016. − P. 366-369.
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: The article analyzes the structure of educational assessment of future teachers’ educational achievements in vocational education; pedagogical conditions and the organization this process are described; the using of modern didactic technologies is presented/
У статті проведено аналіз структури педагогічного оцінювання навчальних досягнень майбутніх педагогів професійного навчання, розкрито педагогічні умови його організації та застосування в сучасному дидактичному процесі підготовки майбутніх фахівців у сфері професійна освіта.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10878
ISBN: 978-617-7214-28-0
Appears in Collections:Наукові праці Інженерно-педагогічного факультету

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tytova N, 2016, Bulgaria.pdfфахова стаття225.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.