DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/107
Title: Методика індивідуального навчання історії математики студентів педагогічних університетів
Authors: Годованюк, Тетяна Леонідівна
Keywords: історія математики
індивідуальне навчання
модель індивідуального навчання
концепція
індивідуальна траєкторія навчання
професіоналізм викладача
history of mathematics
individual teaching
the model of individual teaching
concept
individual trajectory of teaching
professionalism of a teacher
Issue Date: 2009
Publisher: НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Годованюк, Тетяна Леонідівна. Методика індивідуального навчання історії математики студентів педагогічних університетів : автореф. дис . ... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т. Л. Годованюк ; наук. керівник В. Г. Бевз ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 20 с.
Abstract: Обгрунтовано можливості здійснення індивідуального вивчення історії математики (пропедевтичного та систематичного) протягом усього навчання в університеті. Розроблено конценцію такого навчання. На підставі визначених концептуальних засад побудовано модель індивідуального навчання, яка передбачає врахування взаємозв'язків і особливостей функціонування компонентів, а саме: мікроклімату системи (студент - викладач - засоби навчання); професіоналізм викладача, індивідуальний стиль діяльності студента; створення та реалізація індивідуальної стратегії навчання. Теоретично й експериментально обгрунтовано систему індивідуального навчання історії математики у педагогічних університетах і розроблено її методичне забезпечення. Зазначено, що результати дослідження доцільно використовувати під час організації навчального процесу з історії математики та у разі розробки навчально-методичного забезпечення для науково-дослідницької роботи студетів у педагогічних ВУЗ з історії математики та з методики навчання математики й інших математичних дисциплін, а також для формування у майбутніх учителів математики самостійності, ініціативності, творчості, дослідницького стилю, культури пошуку та праці.
The research work is devoted to the problem of usage of the individual teaching in the process of studying the history of mathematics in pedagogical universities. The concept of individual teaching is formulated and scientifically based in the work. The methodological maintenance for its practical realization in the system of training the future teachers of mathematics is created. The model of individual teaching was established. The methodological system of the individual teaching organization of history of mathematics in the pedagogical university is suggested. The system of control and assessment of the knowledge and skills in the process of studying the history of mathematics and their correction is improved.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/107
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hodovaniuk.pdf338.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.