DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 28 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1066
Title: Педагогічні вимірювання в контексті поліпшення якості освіти: теоретичний аспект
Authors: Ярощук, Л. Г.
Keywords: іспит
тест
тестування
якість освіти
педагогічні вимірювання
тестове завдання
examination
test
testing
quality of education
pedagogical measurings
test task
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Ярощук, Л. Г. Педагогічні вимірювання в контексті поліпшення якості освіти: теоретичний аспект / Л. Г. Ярощук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 338-342.
Abstract: У статті здійснено спробу проаналізувати визначення ключових теоретичних понять педагогічних вимірювань, з’ясувати роль тестування як основної форми педагогічних вимірювань у поліпшенні якості освіти.
In the article the done attempt to analyzed determination of key theoretical concepts of the pedagogical measurings, find out a testing role, as a basic form of the pedagogical measurings, in the improvement of quality of education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1066
Appears in Collections:Випуск 28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
70.pdf230.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.