DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 28 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1066
Title: Педагогічні вимірювання в контексті поліпшення якості освіти: теоретичний аспект
Authors: Ярощук, Л.Г.
Keywords: іспит
тест
тестування
якість освіти
педагогічні вимірювання
тестове завдання
examination
test
testing
quality of education
pedagogical measurings
test task
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
Citation: Ярощук Л.Г. Педагогічні вимірювання в контексті поліпшення якості освіти: теоретичний аспект / Л.Г. Ярощук / Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи. Випуск 28: збірник наукових праць / за ред. В. П. Сергієнка. – К.: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – С. 338-342
Abstract: У статті здійснено спробу проаналізувати визначення ключових теоретичних понять педагогічних вимірювань, з’ясувати роль тестування як основної форми педагогічних вимірювань у поліпшенні якості освіти.
In the article the done attempt to analyzed determination of key theoretical concepts of the pedagogical measurings, find out a testing role, as a basic form of the pedagogical measurings, in the improvement of quality of education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1066
Appears in Collections:Випуск 28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
70.pdf230.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.