Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні вимірювання в контексті поліпшення якості освіти: теоретичний аспект

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ярощук, Л. Г.
dc.date.accessioned 2012-08-16T21:35:40Z
dc.date.available 2012-08-16T21:35:40Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Ярощук, Л. Г. Педагогічні вимірювання в контексті поліпшення якості освіти: теоретичний аспект / Л. Г. Ярощук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 338-342. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1066
dc.description.abstract У статті здійснено спробу проаналізувати визначення ключових теоретичних понять педагогічних вимірювань, з’ясувати роль тестування як основної форми педагогічних вимірювань у поліпшенні якості освіти. ru_RU
dc.description.abstract In the article the done attempt to analyzed determination of key theoretical concepts of the pedagogical measurings, find out a testing role, as a basic form of the pedagogical measurings, in the improvement of quality of education. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject іспит ru_RU
dc.subject тест ru_RU
dc.subject тестування ru_RU
dc.subject якість освіти ru_RU
dc.subject педагогічні вимірювання ru_RU
dc.subject тестове завдання ru_RU
dc.subject examination ru_RU
dc.subject test ru_RU
dc.subject testing ru_RU
dc.subject quality of education ru_RU
dc.subject pedagogical measurings ru_RU
dc.subject test task ru_RU
dc.title Педагогічні вимірювання в контексті поліпшення якості освіти: теоретичний аспект ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу