DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 05. Педагогічні науки: реалії та перспективи » Випуск 28 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1052
Title: Досвід реформування шкільної іншомовної освіти в Україні в рамках рекомендацій освітніх та мовних інститутів ради Європи
Authors: Тадеєва, М. І.
Keywords: шкільна іншомовна освіта
зміст
навчальний план
оцінювання
мовні проекти
school foreign language education
content
curriculum
assessment
language projects
Issue Date: 2011
Publisher: Видавництво НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Тадеєва, М. І. Досвід реформування шкільної іншомовної освіти в Україні в рамках рекомендацій освітніх та мовних інститутів ради Європи / М. І. Тадеєва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011. – Вип. 28. – С. 272-279.
Abstract: У статті розглянуто проблеми реформування сучасної шкільної іншомовної освіти в Україні: європейський контекст. Проаналізовано сучасний стан розвитку шкільної іншомовної освіти, спрямованої на реалізацію за загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти освіти в рамках модернізації змісту, форм і методів навчання та оцінювальних рівнів мовленнєвої компетенції учнів.
The article deals with the problems of modern school foreign language education reformation experience in Ukraine: European context. The author gives analysis of modern development position of school language education oriented on the direction of modernization processes of Common European Frames of Reference for Language education: content forms and methods of teaching, assessment of pupils communication competence levels.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1052
Appears in Collections:Випуск 28

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
56.pdf279.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.