DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/105
Title: Методика використання системи завдань екологічного змісту в навчанні хімії студентів аграрних спеціальностей
Authors: Власенко, Ольга Григорівна
Keywords: екологічна освіта
навчання хімії
хіміко-екологічні поняття
система завдань
методична система
аграрні спеціальності
ecological education
teaching chemistry
chemical-ecological notions
system of tasks
methodically system
agrarian specialities
Issue Date: 2009
Publisher: НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Власенко, Ольга Григорівна. Методика використання системи завдань екологічного змісту в навчанні хімії студентів аграрних спеціальностей : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. Г. Власенко ; наук. керівник Н. Н. Чайченко ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2009. - 20 с.
Abstract: Досліджено проблему формування екологічних знань студентів аграрних спеціальностей на основі поєднання основних ідей хімічних, екологічних та фахових дисцилін. Виділено інваріантні та варіативні хіміко-екологічні поняття, пов'язані зі специфікою сільськогосподарського виробництва. Розроблено систему завдань екологічного змісту та запропоновано їх класифікацію на базі поєднання екологічного змісту навчального матеріалу, способу розв'язання, форми подання, дидактичної мети, характеру пізнавальної діяльності, особливостей розумових дій, форми організації їх виконання. Створено методичну систему використання завдань екологічного змісту за умов кредитно-модульного вивчення курсу "Загальна та неорганічна хімія". Запропоновано методи використання завдань екологічного змісту на лабораторно-практичних заняттях та під час самостійної роботи студентів. Експериментально підтверджено позитивний вплив розробленої методичної системи на формування екологічних знань студентів аграрних спеціальностей.
This thesis reveals the problems of forming of ecological culture of students of agrarian specialities on the basis of integration of chemical, ecological and professional disciplines. Invariant and alternative chemical-ecological notions, which are connected with specificity of farming industry are allocated here. Methodical system of application of tasks of ecological contents in the conditions of credit and module studying of General and Inorganic Chemistry course is created. It is offered the classification of tasks of ecological contents on the basis of combining of ecological contents of learning material, method of solution, form of presentation, didactic aim, character of cognitive activity, peculiarities of mental activity, forms of organization of their realization. Methods of forming of ecological culture of students at the laboratory and practical classes and during the individual work are selected in the thesis. It is experimentally confirmed the positive influence of created methodical system on the formation of ecological knowledge of students of agrarian specialities.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/105
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vlasenko.pdf349.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.