DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет спеціальної та інклюзивної освіти » Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10271
Title: Reading activity formation of mentally retarded teenagers as a part of their socialization
Other Titles: Формування читацької діяльності розумово відсталих підлітків як складової їх соціалізації
Authors: Kravets, Nina Pavlivna
Keywords: mentally retarded teenagers
pupils
library activity
library skills
dialogic learning
socialization
розумово відсталі підлітки
учні
читацька діяльність
читацькі уміння
діалогове навчання
соціалізація
Issue Date: 2016
Publisher: Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China
Citation: Kravets N.P. Reading activity formation of mentally retarded teenagers as a part of their socialization / N.P. Kravets // // Economics, management, law: innovation strategy: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China. 2016. − P. 343−347.
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: The article considers a library activity as a component of socialization. The article proves expediency of application of dialogiс learning for the purpose of forming reading skills, ensuring successful socialization mentally retarded teenagers.
У статті розглянуто читацьку діяльність як складову соціалізації.. Доведено доцільність застосування діалогового навчання з метою формування читацьких умінь, завдяки яким забезпечується успішна соціалізація розумово відсталих підлітків.
Description: Література: 1. Андрєєва Я.Ф. Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту /Я. Ф. Андрєєва: дис. .. канд.. психол. наук. 19.00.07 – педагогічна і вікова психологія. Інститут психології імені С.Костюка АПН України. – К., 2002. – 189 с. 2. Курганов С. Ю. Ребенок и взрослый в учебном диалоге: книга для учителя / С. Ю. Курганов. – М.: Просвещение, 1989. – 128 с. 3. Лавлинский С.П. Технология литературного образования. Коммуникативно-деятельностный подход: учебное пособие для студентов-филологов /С.П. Лавлинский – М.: Прогресс-Традиция, 2003. – 384 с. 4. Небеленчук І. О. Діалогові технології навчання зарубіжної літератури учнів 5-7 класів /І. О. Небеленчук: дис. … канд. пед. наук. 13.00.02 – теорія та методика навчання (зарубіжна література). – К., 2011. – 247 с. 5. Храброва В. Роль діалогу у формуванні образної картини світу учнів засобами художньої літератури /В. Храброва //Всесвітня література в сучасній школі, 2013. – №5. – С.58 – 63. 6. Kiarie Mary W. Educationale services for students with mental retardation in Kenya // International Journal of Special Educations. 2006. – Vol. 21. – No. 2. – PP.47-54.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10271
ISBN: 978-617-7214-22-8
Appears in Collections:Наукові праці Факультету спеціальної та інклюзивної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kravets N 2016 Китай.pdfфахова стаття231.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.