ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Kravets, Nina Pavlivna | |
dc.date.accessioned | 2016-06-06T11:28:07Z | |
dc.date.available | 2016-06-06T11:28:07Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Kravets N.P. Reading activity formation of mentally retarded teenagers as a part of their socialization / N.P. Kravets // // Economics, management, law: innovation strategy: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China. 2016. − P. 343−347. | ua |
dc.identifier.isbn | 978-617-7214-22-8 | |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10271 | |
dc.description | Література: 1. Андрєєва Я.Ф. Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту /Я. Ф. Андрєєва: дис. .. канд.. психол. наук. 19.00.07 – педагогічна і вікова психологія. Інститут психології імені С.Костюка АПН України. – К., 2002. – 189 с. 2. Курганов С. Ю. Ребенок и взрослый в учебном диалоге: книга для учителя / С. Ю. Курганов. – М.: Просвещение, 1989. – 128 с. 3. Лавлинский С.П. Технология литературного образования. Коммуникативно-деятельностный подход: учебное пособие для студентов-филологов /С.П. Лавлинский – М.: Прогресс-Традиция, 2003. – 384 с. 4. Небеленчук І. О. Діалогові технології навчання зарубіжної літератури учнів 5-7 класів /І. О. Небеленчук: дис. … канд. пед. наук. 13.00.02 – теорія та методика навчання (зарубіжна література). – К., 2011. – 247 с. 5. Храброва В. Роль діалогу у формуванні образної картини світу учнів засобами художньої літератури /В. Храброва //Всесвітня література в сучасній школі, 2013. – №5. – С.58 – 63. 6. Kiarie Mary W. Educationale services for students with mental retardation in Kenya // International Journal of Special Educations. 2006. – Vol. 21. – No. 2. – PP.47-54. | ua |
dc.description.abstract | The article considers a library activity as a component of socialization. The article proves expediency of application of dialogiс learning for the purpose of forming reading skills, ensuring successful socialization mentally retarded teenagers. | ua |
dc.description.abstract | У статті розглянуто читацьку діяльність як складову соціалізації.. Доведено доцільність застосування діалогового навчання з метою формування читацьких умінь, завдяки яким забезпечується успішна соціалізація розумово відсталих підлітків. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China | ua |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | |
dc.subject | mentally retarded teenagers | ua |
dc.subject | pupils | ua |
dc.subject | library activity | ua |
dc.subject | library skills | ua |
dc.subject | dialogic learning | ua |
dc.subject | socialization | ua |
dc.subject | розумово відсталі підлітки | ua |
dc.subject | учні | ua |
dc.subject | читацька діяльність | ua |
dc.subject | читацькі уміння | ua |
dc.subject | діалогове навчання | ua |
dc.subject | соціалізація | ua |
dc.subject.classification | 376-056.36.016.82 | ua |
dc.title | Reading activity formation of mentally retarded teenagers as a part of their socialization | ua |
dc.title.alternative | Формування читацької діяльності розумово відсталих підлітків як складової їх соціалізації | ua |
dc.type | Article | ua |