Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Kravets, Nina Pavlivna
dc.date.accessioned 2016-06-06T11:28:07Z
dc.date.available 2016-06-06T11:28:07Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Kravets N.P. Reading activity formation of mentally retarded teenagers as a part of their socialization / N.P. Kravets // // Economics, management, law: innovation strategy: Collection of scientific articles. Psychology. Pedagogy and Education. − Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China. 2016. − P. 343−347. ua
dc.identifier.isbn 978-617-7214-22-8
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10271
dc.description Література: 1. Андрєєва Я.Ф. Формування в учнів старших класів прийомів діалогічного читання художнього тексту /Я. Ф. Андрєєва: дис. .. канд.. психол. наук. 19.00.07 – педагогічна і вікова психологія. Інститут психології імені С.Костюка АПН України. – К., 2002. – 189 с. 2. Курганов С. Ю. Ребенок и взрослый в учебном диалоге: книга для учителя / С. Ю. Курганов. – М.: Просвещение, 1989. – 128 с. 3. Лавлинский С.П. Технология литературного образования. Коммуникативно-деятельностный подход: учебное пособие для студентов-филологов /С.П. Лавлинский – М.: Прогресс-Традиция, 2003. – 384 с. 4. Небеленчук І. О. Діалогові технології навчання зарубіжної літератури учнів 5-7 класів /І. О. Небеленчук: дис. … канд. пед. наук. 13.00.02 – теорія та методика навчання (зарубіжна література). – К., 2011. – 247 с. 5. Храброва В. Роль діалогу у формуванні образної картини світу учнів засобами художньої літератури /В. Храброва //Всесвітня література в сучасній школі, 2013. – №5. – С.58 – 63. 6. Kiarie Mary W. Educationale services for students with mental retardation in Kenya // International Journal of Special Educations. 2006. – Vol. 21. – No. 2. – PP.47-54. ua
dc.description.abstract The article considers a library activity as a component of socialization. The article proves expediency of application of dialogiс learning for the purpose of forming reading skills, ensuring successful socialization mentally retarded teenagers. ua
dc.description.abstract У статті розглянуто читацьку діяльність як складову соціалізації.. Доведено доцільність застосування діалогового навчання з метою формування читацьких умінь, завдяки яким забезпечується успішна соціалізація розумово відсталих підлітків. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Henan Science and Technology Press, Zhengzhou, China ua
dc.relation.ispartofseries Педагогіка;
dc.subject mentally retarded teenagers ua
dc.subject pupils ua
dc.subject library activity ua
dc.subject library skills ua
dc.subject dialogic learning ua
dc.subject socialization ua
dc.subject розумово відсталі підлітки ua
dc.subject учні ua
dc.subject читацька діяльність ua
dc.subject читацькі уміння ua
dc.subject діалогове навчання ua
dc.subject соціалізація ua
dc.subject.classification 376-056.36.016.82 ua
dc.title Reading activity formation of mentally retarded teenagers as a part of their socialization ua
dc.title.alternative Формування читацької діяльності розумово відсталих підлітків як складової їх соціалізації ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу