DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10212
Title: Особливості здійснення дидактико-рефлексивної взаємодії вчителя та учнів на уроці у початковій школі
Authors: Лозенко, Анна Павлівна
Keywords: компетентніспий підхід
ключова компетентність
уміння вчитися
дидактико-рефлексивна взаємодія
competence pdhod
a key competence
the компетептностный пдходability to learn
didactic-reflexive interaction
ключевая компетентность
умение учиться
дидактико-рефлексивное взаимодействие
Issue Date: 2012
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Лозенко, Анна Павлівна. Особливості здійснення дидактико-рефлексивної взаємодії вчителя та учнів на уроці у початковій школі / А. П. Лозенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17 : Теорія і практика навчання та виховання : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2012. - Вип. 20. - С. 112-116
Abstract: У статті визначаються, особливості здійснення дидактико-рефлексивної взаємодії вчителя та учнів на уроці у початковій школі.
The article defines the peculiarities o f didactic-reflexive interaction between teachers and students in the classroom in an elementary school.
В статье определяются особенности реализации дидактико-рефлексивного взаимодействия учителя и учащихся на уроке в начальной школе.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10212
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf469.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.