DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет педагогіки та психології » Наукові праці Факультету педагогіки та психології »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10211
Title: Особливості впровадження моделі формування рефлексивних умінь у студентів-майбутніх учителів початкових класів у процесі їх дидактичної підготовки
Authors: Лозенко, Анна Павлівна
Keywords: модель формування у студентів рефлексивних умінь
дидактична підготовка
дидактичні уміння
дидактична рефлексія
ретроспективні, перспективні, ситуативні, інтелектуальні, комунікативно-кооперативні особистісні рефлексивні уміння
модель формирования у студентов рефлексивных умений
дидактическая подготовка
дидактические умения
дидактическая рефлексия
ретроспективные, перспективные, ситуативные, интеллектуальные, коммуникативно-кооперативные личностные, рефлексивные умения
Issue Date: 2009
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Лозенко, А. П. Особливості впровадження моделі формування рефлексивних умінь у студентів-майбутніх учителів початкових класів у процесі їх дидактичної підготовки / А. П. Лозенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17: Теорія і практика навчання та виховання : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 13. - С. 101-106
Abstract: У статті розглядаються особливості впровадження рефлексивних умінь у майбутніх учителів початкової школи в процесі їх дидактичної підготовки.
В статье рассматриваются особенности внедрения рефлексивных умений у будущих, учителей начальной школы в процессе их дидактичной подготовки.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10211
Appears in Collections:Наукові праці Факультету педагогіки та психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf599.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.