Electronic Dragomanov Ukrainian
State University Repository

Особливості впровадження моделі формування рефлексивних умінь у студентів-майбутніх учителів початкових класів у процесі їх дидактичної підготовки

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Лозенко, Анна Павлівна
dc.date.accessioned 2016-05-31T11:47:40Z
dc.date.available 2016-05-31T11:47:40Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Лозенко, А. П. Особливості впровадження моделі формування рефлексивних умінь у студентів-майбутніх учителів початкових класів у процесі їх дидактичної підготовки / А. П. Лозенко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 17: Теорія і практика навчання та виховання : збірник наукових праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2009. - Вип. 13. - С. 101-106 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10211
dc.description.abstract У статті розглядаються особливості впровадження рефлексивних умінь у майбутніх учителів початкової школи в процесі їх дидактичної підготовки. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются особенности внедрения рефлексивных умений у будущих, учителей начальной школы в процессе их дидактичной подготовки.
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject модель формування у студентів рефлексивних умінь ua
dc.subject дидактична підготовка ua
dc.subject дидактичні уміння ua
dc.subject дидактична рефлексія ua
dc.subject ретроспективні, перспективні, ситуативні, інтелектуальні, комунікативно-кооперативні особистісні рефлексивні уміння ua
dc.subject модель формирования у студентов рефлексивных умений
dc.subject дидактическая подготовка
dc.subject дидактические умения
dc.subject дидактическая рефлексия
dc.subject ретроспективные, перспективные, ситуативные, интеллектуальные, коммуникативно-кооперативные личностные, рефлексивные умения
dc.subject.classification 378.011.3-051:373,3]:159.955,4 ua
dc.title Особливості впровадження моделі формування рефлексивних умінь у студентів-майбутніх учителів початкових класів у процесі їх дидактичної підготовки ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics