DSpace at library NPU Dragomanova » Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова » Факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського » Наукові праці Факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10145
Title: Personal Resource in Teachers’ Training of Musical Arts Education
Other Titles: Особистісний ресурс у підготовці вчителя музичного мистецтва
Authors: Bodrova, Tetyana Oleksandrivna
Keywords: Ресурсний підхід
особистісний ресурс
методична підготовка майбутніх учителів музики
ресурсогенеруючі фактори
оптимізація
resource-based approach
personal resource
methodical preparation of future Music teachers
methodical readiness
optimization
Issue Date: 2015
Publisher: Toronto : Shiny Word Corp., Canada
Citation: Bodrova T.O. Personal Resource in Teachers’ Training of Musical Arts Education / T.O. Bodrova // Intellectual Archive. – 2015. – Volume 4. – No. 6 (November). – Toronto : Shiny Word Corp., 2015. – PP. 141–149.
Series/Report no.: Педагогіка;
Abstract: У статті розглянуто значення особистісного ресурсу як системної інтегральної характеристики педагога, визначено його місце в структурі методичної підготовки майбутніх учителів музики. Доведено, що ресурсний підхід як один із чинників оновлення мистецько-освітнього простору засвідчує свою перспективність в оптимізації навчально-виховного процесу, динамізуючи практичну діяльність студентів у напрямку більш продуктивного прояву особистісно-професійних можливостей. Виявлено, що закладені в сутнісних характеристиках підготовки ресурсогенеруючі фактори забезпечують успішність постановки й реалізації студентом під час педагогічної практики завдань сучасної школи, пов’язаних з формуванням музичних компетенцій учнів.
The article discusses the significance of personal resource as a system of teacher’s integral characteristics, determined by its position in the structure of methodical preparation of Music teachers.Personal resource is understood as a factor in art and education space. The author stresses that the result of methodical preparation of future Music teachers is their methodological preparedness like a set of personal values, cognitive and operational-activity components of the tool. Personal resource of the future teacher-musician is defined in the context of its methodological preparedness as an integrated pedagogical phenomenon, which allows to gain experience artistic and educational activities. The resource includes elements of professional identity, positive image and a successful career.
Description: 1. Новгородская В.А. Личностный ресурс студентов вуза как детерминанта эффективного профессионального самоопределения: дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / В.А.Новгородская. − Сочи, 2012. – 193 с. 2. Сегеда Н.А. Професійний розвиток викладача музичного мистецтва: історія, методологія, теорія: [монографія] / Н.А.Сегеда. – К. : НПУ імені М.П.Драгоманова, 2011. – 273 с. 3. Спенсер Л.М. Компетенции на работе. [Пеp. с англ.] // Спенсер Л.М., Спенсер С.М. - М. : HIPPO, 2005. – 384 с. 4. Educating Music Teachers for the 21st Century [Web site] / Ed. J.L. Aróstegui. − Rotterdam : SensePublishers, 2011. – 224 p. – Access mode : https://books.google.com.ua/books?id=A0u8v5GxiogC&pg=PA55&lpg=PA55&dq=the+training+of+teachers++of+musical+art&source=bl&ots=JK3jSDOdtA&sig=
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10145
Appears in Collections:Наукові праці Факультету мистецтв імені Анатолія Авдієвського

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bodrova T, 2015.pdfфахова стаття240.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.